Менің байларда кеткен өшімді алып берсе екен деп тілепті

Әдебиеттік оқу 2 сынып
Тақырыбы: Алдар көсе мен салт атты (ашық сабақ)
Мақсаты:
1. Халық ауыз әдебиетінің бір түрі болып саналатын аңыз туралы түсінік беру, мәнерлеп, түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру;
2. Аңыз туралы алған білімдерін дамыта отырып, сөздік қорларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, тіл байлықтарын, байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;
3. Өмірде адам бойында кездесетін жаман әдеттерден аулақ болуға, өтірік айтпауға, адамдарды алдамау сияқты қасиеттерге тәрбиелеу;
Әзілдің де адам өміріне тигізетін маңызын ұғындыру.
Күтілетін нәтиже: Пікірін дәлелдеуге дағдыланады; Ойлау мен ізденістері артады; Өз пікірін айта білуге үйренеді;
Дереккөздер, құрал - жабдықтар: Топтық жұмыс

Кіріспе
Психологиялық ахуал
Қол ұстасып бәріміз
Жылылықты сезейік.
Шуақ шашқан күндей боп,
Күлімсіреп жүрейік
Тұсаукесер
Радиоға қоңырау шалу әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Бас бармақ арқылы бағалау
Негізгі бөлім
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақты анықтау.
Ерекше сызық Алдаркөсе
1. Күн мен айдың мекені
2. Ешкінің төлі
3. Не ойнаған тозады.
4. Түлкі қандай аң?
5. Шын,...
6. Тудың түсі
7. Бес жаман қасиеттің бірі
8. Төрт түліктің бірі
9. Аяқкиім
Алдаркөсе туралы айтып өту.
- Ендеше бәріміз дәптерлерімізді ашып бүгінгі күннің жадын жазып, тақырыпты жазамыз.
Топтық жұмыс:
Топқа тапсырмалар беріп, танысуға 5 мин уақыт беріледі.
1 - топқа Аңыз туралы мәлімет
Аңыз - халық ауыз әдебиетінің бір түрі. Аңыз әңгіме дегеніміз – өмірде болған адамның басына құрылған әңгімені аңыз дейді. Аңыздар тарихта болған адамдардың іс - әрекетіне байланысты оқиғалар әңгімеленеді.. Аңыз әңгімелер ел аузынан тараған екен. Аңыз әңгімелер ертегіге ұқсайды. Ертегіден айырмашылығы – аңыздар өмірде болған адамдар туралы айтылады.

2 - топқа Қожанасырдың өмірбаяны туралы
Қожанасыр қазіргі Түркияның Ескішехір қаласының Хорту деген ауылда туған. Қожа алғашқы сабақтарын ауыл имамы болған өз әкесінен алған екен. Адам бойындағы озбырлық, табансыздық, сараңдық сияқты қасиеттерін әшкере етіп, дәл тауып, шешен сөздерімен жеткізген. Оның әңгімелері адамды тек күлдіріп қана қоймай, жақсы мен жаманды ажыратуға тәрбиелейді.
3 - топқа Алдаркөсе туралы мәлімет
Алдаркөсенің әкесін бай адамдар алдап кете беріпті. Әкесі өте аңқау, сенгіш, қолы ашық адам болған екен. Ашынған әкесі Алладан ұл тілепті. Өйткені оның баласы болмаған екен. Сөйтіп жүргенде ұлды болып, баланың атын Алдар деп қойыпты. Менің байларда кеткен өшімді алып берсе екен деп тілепті. Шындығында Алдар өскенде байлардың қарапайым адамдарға жасаған қиянатын көріп, оларды алдаудың жолын қарастырыпты. Ол есейе келе оған сақал мұрт шықпапты. Сол себепті Алдар атына көсе деген атты қосып, Алдаркөсе атаныпты.
- Тарихта өзіндік орны бар, кедейге жаны ашып, тапқан - таянғанын соларға беретін өте жомарт, аңыз адамның бірі – осы Алдаркөсе.

4 - топқа Алдаркөсе мен салт атты мәтіні (сахналау)
Әр топтан бір оқушы қорғайды.

БҚО, Зеленов ауданы
Қ. Аманжолов атындағы ЖОББ мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі Н. С Нигметова

Алдар көсе мен салт атты (ашық сабақ) жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бейімбет МАЙЛИН әңімелері
М. Дулатов - зерделі сөз зергері
«ШАХНАМА» ЭПОСЫНДАҒЫ КЕЙІПКЕРЛЕР ДҮНИЕСІ
Әбу - Нәсір ибн Мұхаммед әл - Фараби
Қобыланды батыр жырының композициялық құрылысы
Қымызмұрындық
Қазақстандағы билікті жүргізу жолдары
Әсет Найманбаев (1867-1923)
Қазақ халқының шежірешілік дәстүрі
Абай және Шәкәрім: көркемдік дәстүр жалғастығы
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Валюталық жүйе және валюта бағамының қалыптасуы
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
ҚР -ғы нарықтық экономиканың қалыптасуы
Қазақ терминологиясының дамуы мен оның қалыптасуының тарихы
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Экономикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.