Тік бұрышты параллелипедтің көлемін табыңдар

Бастауыш сыныптарына математикадан олимпиада есептері

1. Дүкенге 600 торкөз дәптер, 400 жолды дәптер әкелінді. Дәптердің бестен бір бөлігі сатылды. Қанша дәптер қалды?

2. Жиналған алманың алтыдан бір бөлігі 9 кг болды. Барлығы қанша алма жиналды?

3. Шешемнің әмиянында үш 200 теңгелік ақша бар. Егер ол 400 теңгелік 2 қорап кәмпит сатып алғысы келсе, оған қанша теңге жетпейді?

4. Егер Санжар бір кәмпит сатып алса, 10 теңгесі қалады. АЛ екі кәмпитке 30 теңге жетпейді. Санжардың қанша теңгесі бар?

5. Автобуста ер адамдар, әйелдер, балалар келе жатыр. Ерлер - 36, әйелдердің ерлерге қарағанда 6 - уы кем, ал балалар әйелдерге қарағанда 5 есе кем. Автобуста неше бала келе жатыр?

6. Бестен бір бөлігі 2 см болатын кесінді сыз.

7. Қорапта 4 қызыл және 4 моншақ жатыр. Егер, қарамастан 5 моншақ алынса, ішінде тым болмаса бір қызыл ілінуі мүмкін бе?

8. Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой.
1 2 3 4 5 6=1

9. Аңның екі оң аяғы, екі сол аяғы, екі алдыңғы аяғы, екі артқы аяғы бар. Аңның барлығы неше аяғы бар?

10. Өрнекті ықшамдаңдар.
(161х – 92х): 23+17x

11. Теңдеуді шеш:
27: x+405: 9=48

12. Амалдарды орындаңдар:
6124 - 2904: 121+209

13. Арасы 105 км екі қаладан бір мезгілде екі велосипедші бір - біріне қарама – қарсы бағытта шықты. Оларды бірі 12 км сағ жылдамдықпен жүрді, ал екіншісі 15 км сағ жылдамдықпен жүрді. 3 сағаттан соң олардың арақашықтығы қандай болды?

14. Тік бұрышты параллелипедтің өлшемдері 1м, 60см, 40см. Тік бұрышты параллелипедтің көлемін табыңдар.

15. Бөшкедегі бензинді 6 машинаның бензин құятын багіне тең бөліп құйды. Сонан соң әрбір машинаның бензин багына тағы да 8л бензин құйғанда, машиналардың бензин бағытарында 40л бензин болды. Бөшкеде алғашында неше литр бензин болды?

1. Дүкенге 600 торкөз дәптер, 400 жолды дәптер әкелінді. Дәптердің бестен бір бөлігі сатылды. Қанша дәптер қалды?
Шешуі: (600+400): 5=1000: 5=200 Жауабы: 200 дәптер

2. Жиналған алманың алтыдан бір бөлігі 9 кг болды. Барлығы қанша алма жиналды?
9•6=54 Жауабы: 54кг

3. Шешемнің әмиянында үш 200 теңгелік ақша бар. Егер ол 400 теңгелік 2 қорап кәмпит сатып алғысы келсе, оған қанша теңге жетпейді?
2•400 - 3•200=800 - 600=200 Жауабы: 200тг

4. Егер Санжар бір кәмпит сатып алса, 10 теңгесі қалады. Ал екі кәмпитке 30 теңге жетпейді. Санжардың қанша теңгесі бар?
50 - 40=10 40•2 - 50=30

5. Автобуста ер адамдар, әйелдер, балалар келе жатыр. Ерлер - 36, әйелдердің ерлерге қарағанда 6 - уы кем, ал балалар әйелдерге қарағанда 5 есе кем. Автобуста неше бала келе жатыр?
(36 - 6): 5=30: 5=6 Жауабы: 6 бала

6. Бестен бір бөлігі 2 см болатын кесінді сыз.
5•2=10 Жауабы: 10см

7. Қорапта 4 қызыл және 4 моншақ жатыр. Егер, қарамастан 5 моншақ алынса, ішінде тым болмаса бір қызыл ілінуі мүмкін бе?
Мүмкін. Себебі қызыл моншақ төртеу.

8. Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын және жақшаларды қой.
1•( 2• 3 )- 4 +5 - 6=1

9. Аңның екі оң аяғы, екі сол аяғы, екі алдыңғы аяғы, екі артқы аяғы бар. Аңның барлығы неше аяғы бар?
Жауабы: төрт

10. Өрнекті ықшамдаңдар.
(161х – 92х): 23+17x=69x: 23+17x=3x+17=20x

11. Теңдеуді шеш:
27: x+405: 9=48
27: х+45=48
27: x=48 - 45
x=27: 3
x=9

12. Амалдарды орындаңдар:
6124 - 2904: 121+209=6124 - 24+209=6100+209=6309

13. Арасы 105 км екі қаладан бір мезгілде екі велосипедші бір - біріне қарама – қарсы бағытта шықты. Оларды бірі 12 км сағ жылдамдықпен жүрді, ал екіншісі 15 км сағ жылдамдықпен жүрді. 3 сағаттан соң олардың арақашықтығы қандай болды?
105 -(15+12)•3=105 - 27•3=105 - 81=24 Жауабы 24 км.

14. Тік бұрышты параллелипедтің өлшемдері 1м, 60см, 40см. Тік бұрышты параллелипедтің көлемін табыңдар.
V=100•60•40=240000 см Жауабы 2400м

15. Бөшкедегі бензинді 6 машинаның бензин құятын багіне тең бөліп құйды. Сонан соң әрбір машинаның бензин багына тағы да 8л бензин құйғанда, машиналардың бензин бағыттарында 40л бензин болды. Бөшкеде алғашында неше литр бензин болды?
x: 6+8=40
x: 6=32
x=32•6
x=192 жауабы 192 литр



Ұқсас жұмыстар

Ойлау әрекеттерінің амалдары
АЙНАЛУ ДЕНЕЛЕРІНІҢ БЕТІ ЖӘНЕ КӨЛЕМІ
Дененің көлемін табуға арналған есептер
Бұрыштарды өлшеу
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Жазықтыққа перпендикуляр түзу жүргізу
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Көпжақтар туралы ұғым. Екі жақты бұрыш. Кеңістіктегі симметрия. Дұрыс көпжақ ұғымы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).