Тақтадағы тапсырма

Тілік және қима
Мақсаты: Теориялық және практикалық сабақты ұштастыру (презентация)
Барысы:
1. Өткен тақырыпты бекіту
2. Қорытынды графикалық жұмысқа оқушыларды дайындау
3. Графикалық шеберлікпен дағдыны жетілдіру
4. Ойлау қабілетін дамыту, мақсатқа жету, кеңістікте елестету
5. Жылдам ойлауды дамыту, білімін тереңдету
6. Өзін – өзі тексеру және өзін - өзі басқаруды тәрбиелеу.

Тақтадағы тапсырма: Сызбаны жөнде
Тақтадағы тапсырма: Тілікті орындау
Жеке тапсырма
Басты көріністі толықтыру, қажетті сызықтармен толықтыр. Фронтальді қимасын сыз
Жеке тапсырма: Тілікті қимаға айналдыр
Жеке тапсырма: Қиманы белгілеу
Жеке тапсырма: Тілік дұрыс орындалды ма тексер. Қажет болған жағдайда жөнде
Екі суреттің ішінен тілікті тап
Бағдарламалық бақылау
Дұрыс орындалған қиманы көрсет
Бағдарламалық бақылау
Қай суретте көрініспен тіліктің орындалуы дұрыс жасалған?
Бағдарламалық бақылау
Суретке қарап фронтальді тілігін тап
Практикалық жұмыс
Қажетті сызықтармен толықтыр және өлшемдерін қой



Ұқсас жұмыстар

Тұздық алу ережесі
Бақылау диктанты
Химияны оқыту әдістемсі
Мұғалімнің оқушылармен әңгімесі
Педагогикалық практикадан есеп
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Теріс Сандар арифмет
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН. Бизнесті бағалау
Көрнекі құралдардың түрлері
Интерактивті оқыту технологиясын химия және биология пәндерінде қолдану
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Хан атынан Бөгенбай, Қабанбай батырларға тапсырма алып баратын еді дейді көнекөздер
Бағалау критерийі тапсырма
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Есімі тапсырма
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу