Мектепалды даярлық топ бүлдіршіндері мен аналар сайысы

Мектепалды даярлық топ бүлдіршіндері мен аналар сайысы.

Қатысушылар:
1) Сидалы Назерке анасы Гульбанумен бірге
2) Бағдат Арайлым анасы Нұргүлмен бірге
3) Жиеналина Армангүл анасы Алтынгүлмен бірге
Сайыс мақсаты:
Балаларды мейірімділікке, аналардың өлшеусіз еңбегін бағалай білуге, сүйіспеншілікті арттыруға, үлкенге ізет, кішіге үлгі бола білуге үйрету. Бала бойына ізгілік, инабаттылық, биязылық сияқты қазақ қызына, келініне тән жақсы қасиеттерді қалыптастыру
Тәрбиеші:
Ана дейміз бәріміз де аңқылдап
Ана дейді жас сәби де жарқылдап
Ана деген – бәйтерегі өмірдің,
Ана деген – алтын қазық, алтын бақ!
Елбасы Н. Ә. Назарбаев: Шығыс халықтарының арасында, жалпы мұсылман әлемінде әйел затын ерекше бағалайтын, қарындасты қатты тәрбиелейтін халықтың бірі де, бірегейі де біздің қазақ , - деп, аналарға деген құрметін білдіреді.
Бүгінгі айтылатын ақ тілек, жылы сөз, әдемі би, шырқалатын ән сіздерге арналады.
Аналар, әжелер, қадірлі қонақтар, қыз балалар, ұстаздар сіздерді Халықаралық әйел – қыз балалар мерекесімен құттықтаймыз. Сіздерге отбасылық бақыт, дендеріңізге саулық, жүздеріңізден шаттық пен қуаныш кетпесін. Бүгін сіздерге арналған Ана - бақыт, қыз гүл атты сайысымызды тамашалаңыз.
Қазір осы сайыстың әділ қазылар алқасын сайлап алайық.
Тәрбиеші:
Уа, халайық, халайық,
Мұнда назар салайық.
Мерекесі халықтың,
Ана тойын бастайық,
Осы тойға арналған,
Ана - бақыт, қыз гүл сайысын бастайық.
Аналар мен әсем ару бүлдіршіндер ортаға шақырамыз.
Ал енді құрметті сайысқа қатысушылар мен қонақтар сіздерге сайыс ережесімен таныстырып өтейін.

Сайыс 5 кезеңнен тұрады.
І кезең: Өзін - өзі таныстыру
ІІ кезең: Шебер қолдар сайысы (анасы ою - өрнек салып киып береді, дайын қиылған ою үлгілерден балалары ақ парақ жапсыру) Шапшаңдылық пен әдемілік, ұқыптылық.
IІІ кезең: Өнер сайысы. Анасы қызымен бірге, болмаса жеке дара. (көркем сөз оқу, би, өлең т. б.) Өз шеберліктерін көрсету.
ІV кезең: Тапқыр, білгір, білімділер (мақал - мәтел, жұмбақ шешуін табу, сұрақтарға жауап беру)
VI кезең: Қонақ жайлық – ата дәстүріміз - деп аталады. Аналар мен әсем бүлдіршіндеріміздің алтын қолдарымен жасалған мерекелік дастарханға салат даярлау. (салатқа ат қойып жасалуы туралы түсінік беру керек)
Ал енді алдағы номерлерді алайық реттік номерді біліп алайық.
Әсем бүлдіршіндер сандықшадан номерлер алады.

Тәрбиеші:
Жаны - сырлы, жанары таң ару қыздар,
Сенімі – асқар, - Күндей сұлу ару қыздар,
Сәуле шашқан өмірге нұр ару,
Көрік болған көгімде жұлдыздар - ай,
Бай болсын қыздарым ізгілікке,
Қол соғып, қошеметпен қарсы аламыз.

І кезең: Өзін - өзі таныстыру кезеңіне жол берейік.

ІІ кезең: Шебер қолдар сайысы (анасы ою - өрнек салып қиып береді, дайын қиылған ою үлгілерден балалары ақ парақ жапсыру) Қазақтың қол өнерімен жасалатын ою - өрнек жасап көрсетеді.
Жетелі өнер сүйіп еңбектенер, өмір жолы өшпестей өрнектелер деп ару қыздарымызға, аналарға тапсырманы орындауға рұқсат береміз. Ал, кәне арулар, аналар іске сәт!
IІІ кезең: Өнер сайысы. Анасы қызымен бірге, болмаса жеке дара. (көркем сөз оқу, би, өлең т. б.) Өз шеберліктерін көрсету.
Тәрбиеші: Ал кімнің өнері бар қаншалықты
Би билеп, ал біреуі ән салыпты
Бүгінгі мерекелік сайыста өнерін көрсетіп жан салыпты,- деп аналар мен әсем бүлдіршіндер өнерін тамашалайық.



Ұқсас жұмыстар

КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Баланың мектепке дайындығының кейбір психологиялық аспектілері
Мектепке дейінгі, бастауыш мектепте және орта буында оқушыларға математиканы оқытудағы сабақтастықты жетілдіру жолдары
Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен сабақтастық
12 жылдық білім беру жүйесінде мектепалды даярлау
Абай пәндік олимпиадасының аудандық кезеңі
Балабақшадағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудағы әдіскердің рөлі
Баланы мектепке психологиялық жағынан дайындауда – интеллектуалдық ойындардың рөлі
12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУГЕ КӨШУДЕ МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОП БАЛАЛАРЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары