Қасым ойын баласы

Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезов Жетім әңгімесі

Сілтеме: Жоспар - оқулық
Мақсаты: М. Әуезов туралы мағлұмат алу, әңгіменің тақырыбын ашу.
топтық жұмыстар арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру.
сөздік қорын молайту, көз алдына елестету қабілетін дамыту, мейірімділікке, мейірбандыққа және адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ \ шеберлік сынып\
Сабақтың әдіс тәсілдері: Жигсо әдісі Топтастыру, Концептуалды кесте, Автор орындығы, Ізденіс бұрышы
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, форматтар, кітап көрмесі, видео фильмдер, стикер, маркер, смайликтер, А3.
Күтілетін нәтиже: Автор туралы толық мағлұмат алады
Топта жұмыс істейді
Ізденіс жұмыстарымен айналысады.
Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді
Бірінің пікірін бірі тыңдайды
Ойларын толық нақты жеткізе біледі.

Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Үй тапсырмасы
І топ. Міржақып кім? Постер құру
Қызығушылықты ояту
Мұхтар Әуезов Жетім әңгімесі
Ізденіс бұрышы ұйымдастыру
І топ. М. Әуезов кім? Постер құру
ІІ топ. М. Әуезов туралы бейнефильм көру
ІІІ топ. М. Әуезов шығармалары кітап көрмесі
ІҮ топ. М. Әуезов туралы презентация

Мағынаны тану
Жигсо әдісі бойынша Жетім әңгімесінің мазмұнын түсіну
І топ. Қасымның әжесінен айырылуы
ІІ топ. Иса мен Қадишадан көрген қорлығы
ІІІ топ. Тау ішіндегі қорқыныш
ІҮ топ. Ағашқа сүйеніп қатып қалған бала

Ой толғаныс
І топ. Оқиға желісі - \ Қасымның өмірден көрген қиыншылығымен басталды.\
ІІ топ. Немен аяқталды? \ Қорқыныштан жүрегі жарылды. Қасымның өлімі.\
ІІІ топ. Шығарманың идеясы және құндылығы: \Жетім көрсең жебей жүр. Әр бала өзінің ата - анасымен бақытты. Ата - ананың қадірін бағалай білейік. Қоғамның айналасындағы адамдарға немқұрайлықпен қарауы\
ІҮ топ. Қарама қарсы элементтер: \Қасым ойын баласы. Өмірдегі қиыншылықтарды ерте бастан кешірді.
Иса Қасымның туысы, мейірімді, қамқор болу керек. баланың өмірі емес, дүние қымбат болды.

Сабақты бекіту
Кесте толтыру
Табиғаттағы өзгерістер ------------------ Баланың көңіл күйі
Қалың қара бұлт ------------------------- Жалғыз жаяу бала
Қоңыр салқын жел ----------------------- Жүрегінде қорқыныш
Күннің күркіреуі -------------------------- Ойында үлкен мұң
------------------------------------------------ Қабағында қалың қайғы

Бағалау
Нені білдік?
Нені білгіміз келеді?
Үй тапсырмасы: Әңгімені өз ойымен аяқтау. Ана мейірімін көрмеген бала осы өмірге риза бола ма? ой толғау жазу

Әңгіменің негізгі ойы неде?
Мұғалім.
Қай жерде жүрсеңдер де, қоғамнан өз өмірін таба алмай, өмірдің қиын тағдырына ұрынып, жағымсыз қылықтарға әуестеніп кеткен адамдарға жек көрінішті кейіппен қараудан аулақ болыңдар, өйткені ондай адамдардың арамызда көп болуына қоғамдағы Иса сияқты адамдар, біздер кінәліміз. Әке – шешенің қамқорына зәру болған, Қасым секілді Құрбы - құрдастарыңа оң көзбен қарап, жанашырлық танытсаңдар нұр үстіне нұр болатынын, өз мәртебелерің артатынын естеріңнен шығармаңдар.
Жерде жетім жыласа,
Көкте періште қайғырады - дейді.
Жетімін жылатпаған ел болайық

Жамбыл облысы Меркі ауданы
№ 4 Тілеміс батыр орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Уатаева Қарлығаш Сабырлиевна



Ұқсас жұмыстар

VI-XII Көшпенділер мәдениеті
Кенесары Қасымұлы өмірі
Қазақ хандығының құрылуы және қоғамдық құрылысы
Қазақ халқының шүлен тарату дәстүрі
Қазақ хандығының этномемлекеттiк шекараларының өсуi туралы
Жүсіпбек Шайхисламұлының әдеби мұрасы
МӘШҺҮР ЖҮСІП ЕҢБЕКТЕРІ - ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ДЕРЕК КӨЗІ
Абай шығармаларындағы ізгілік тәрбиесі
Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы қазақ шежіресін зерттеуі туралы
Қазақ хандығы туралы мәлімет
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
ҚАСЫМҰЛЫ КЕНЕСАРЫ ХАН
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы