Қайталау - оқу анасы Қайталау сұрақтары

Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақ мақсаты:
Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу.

Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік:Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

Қайталау – оқу анасы
Қайталау сұрақтары:
1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?
2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады?
4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады?
5. Бөлшектер қалай көбейтіледі?
6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз?
7. Аралас сандар қалай көбейтіледі?
8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды?
9. Санның бөлігін қалай табады?
10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?
11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады?
12. Натурал сандарды бөлшекке бөлу қалай орындалады?
13. Бөлігі бойынша санды қалай табады?



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың типтері және құрылымы
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Тарих пәнін оқытуда қашықтан оқытуды іске асыру
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Сабақтың мақсатын анықтау
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
GRAPH кітапханасын қолдану
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі