Жиһаз сөзін балалардың сөйлемдерінде қолдануды үйрету
Үй жиһаздары (Ашық сабақ)
Ашық сабақ. Екінші сәбилер тобы.
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Үйдегі жиһаздар
Мақсаты:
Білімдік:
— Үй ішіне қажетті жиһаздардың жеке бөліктерін сөзбен дұрыс айтуға (дөңгелек үстел, түсі көк, төрт аяғы бар) үйрету;
— Бөлменің ішіндегі жиһаздар туралы айта білуді үйрету;
Дамытушылық:
— Баланың зейінін, логикалық ойлауын, тілін дамыту;
Тәрбиелік:
— Жиһаздары күтуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Балалардың сөз қорларын жиһаз атауларымен кеңейту; Жиһаз сөзін балалардың сөйлемдерінде қолдануды үйрету.
Әдіс – тәсілдері: Сюрприздік кезең, әңгіме, жұмбақтарды шешу, дидактикалық ойындар.
Алдын - ала істелінген жұмыс: Жиһаздар суреттерін қарастыру, Үй. Отбасы сюжеттік - рольдік ойын; Үй. Пәтер сюжеттік суреттерді қарастыру; Д о Қандай? , Біреу - көп , Үлкен - кіші , Үш аю орыс ертегісін қайталау.
Көрнекі құралдар: Қуыршақ жиһаздары, Жиһаздар тақырыбы бойынша суреттер, ойыншық – аю, Үш аю ертегінің суреттері.
Мотивациялық – қозғаушы
Балалар топқа кіріп жарты шеңбер құрайды. Тәрбиеші балалар назарын қонақтарға аударады.- Балалар, іс - әрекетімізді бастамас бұрын біріміздің – біріміз жылуымызды сезінейік. Армысың алтын күн, Армысың асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос,
Міне, менің қолым
— Мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Бұл сандықта біреу бар секілді. Қараңдаршы балалар мұнда хат бар екен. Хаттың ішінде жұмбақ жасырыпты.
Қорбаң, қорбаң етеді?
Орман оның мекені.
Тәтті балға тойып - ап
Қыста ұйқыға кетеді. (Аю)
Аю: — Сәлеметсіңдер ме? Мен кішкентай қонжықпын. Мен орманда тұрамын. Ал сендер қайда тұрасыңдар?
— Ал үйлерінде, бөлмелерінде не бар?
Ізденуші – ұйымдастырушы
Тәрбиеші бөлме бейнесінің суретін көрсетеді.
— Иә, қонжық осындай жиһаздар әр үйде тұр.
Қонжық: — Ал менің інімде ешқандай жиһаздар жоқ. Менде осындай ыңғайлы жиһазды қалаймын. Бірақ білмеймін қандайын таңдап алайын. Сендер маған көмектесесіңдер ме?
1. Тәрбиеші: — Балалар, қонжыққа жиһазды таңдап алуға көмектесеміз бе? Жиһаздар дүкеніне барайық.
Тәрбиеші балаларға ойлануға ұсыныс жасайды: Қонжықтың бөлмесіне қандай жиһазды қоюға болады?
— Қонжық саған бөлмең ұнады ма?
2. – Балалар, қонжық бұл жиһаз заттарын есіне сақтау үшін ойын ойнайық. Мен сендерге жұмбақ жасырамын, ал сендер жауабын табыңдар.
Төрт аяғы болса да,
Етік киіп көрмеген.
Жалқаулығы соншама,
Аттап шықпас бөлмеден. (үстел)
Мен жәйлімін, жұмсақпын,
Мені табу қиын емес -
Ұнатады әжелер мен сәбилер
Отыруға, жатуға.(Диван)
Кеш батты, шаршадың сен, ұйқың келді
Ұйқы бөлмеде күтіп тұр сені … (Кереует)
— Аю, сен есіңе барлығын сақтап алдың ба? Жарайсың! Балалар да өте ақылды. Жарайсыңдар! Қонжыққа көмектестіңдер.
Үй жиһаздары. жүктеу
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Ерте жастағы (1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «алғашқы қадам» бағдарламасы
Байланыстыра сөйлеу әдісінің түрлері
Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамыту жұмыстарының ерекшеліктері
Ана тілінің грамматикалық ерекшеліктеріне қарай сөйлемдерді дұрыс құруды үйрету
Бастауыш мектепте сөздік қорды молайтуға септігі бар есім сөздерді іріктеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың даму құзіреттілігінің индикаторлар жүйесі
Мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеуде ана тілінің орны
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету алгоритмі
Естіп қабылдауды дамыту
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Киіз үйдің жасау-жиһазы
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Кітап жиған қазақтың жиһазы Абайсыз болмас, Абайы болмаса ол қазақ емес, жалпы ондайды саналы адам деу қиын
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Балалардың тақпақтары