Балаларға табиғат құбылыстары туралы түсіндіру
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Баутин ауылы, Ақбота балабақшасының тәрбиешісі
Жанабаева Шынар Киикбаевна
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс - әрекеті: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Табиғат құбылыстары
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстары туралы түсіндіру.
Жұмбақтар шешу арқылы ой - өрістерін дамыту.
Табиғатты қорғап, аялай білуге тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, ойын.
Көрнекіліктер: табиғат құбылыстарының суреті: бұлт, күн, қар.
Тәрбиеші: - Балалар, бүгін ауа райы қандай болып тұрса да, біз бір - бірімізге көтеріңкі көңіл күй сыйлайық.
Балалар: Балалар шеңбер болып отырады. Терезеге қарап, ауа райының өзгерісін айтады.
Тәрбиеші: Балалар, бүгін ауа райы жылы, күн шығып тұр.
Ауа райы әртүрлі болады, бірде күн ашық болады, бірде жаңбыр немесе қар жауады.
Балалар: Тәрбиешінің айтқандарын қайталайды.
Тәрбиеші: Жұмбақ жасыру.
Ақ сандығым ашылды,
Ішінен жібек шашылды.(Күн)
Балалар: - Күн.
Тәрбиеші: - Қолымыздан ұстап дөңгелене ұстайық. Біз қазір неге ұқсадық?
Балалар: Күнге.
Тәрбиеші: Балалар қалай ойлайсыңдар бізге күн не үшін қажет?
Күн әлемге жарық беріп, шуағын шашады. Балалар біз немен тыныс аламыз?
Балалар: - Ауамен тыныс аламыз.
Тәрбиеші: - Дұрыс айтасыңдар біз ауамен тыныс аламыз. Ауасыз бізге тіршілік жоқ. Таза ауа тыныстау үшін керек.
Тәрбиеші: Сергіту сәтін өткізеді.
Күн төккен нұрынан
Биік болып өсеміз.
Денемізді тік ұстап,
Дөңгелене билейміз.
Балалар: Қолдарын жоғары созады, бір орындарында тұрып билейді.
Тәрбиеші: - Балалар қыс мезгілінде не жауады?
Балалар: Суретке қарап жауап береді:
Тәрбиеші: - Қыста, қар жауады, жел тұрады, күн суық болады. Осының бәрі табиғат құбылыстарына жатады.
Ойын: Күн мен түн Шарты: Балаларға күн дегенде, олар қолдарын ашып, дөңгелек жасайды, ал түн дегенде, олар ұйықтаған болады.
Балалар ойынды қызыға ойнайды.
Тәрбиеші: - Бүгінгі оқу іс - әрекетіміз жақсы тілекпен аяқтайық. Әрқашан күн сөнбесін! Ауамыз әрқашан да таза болсын! Суымыз тұнық болсын!
Балалар: Бірге қайталап тілектерін айтады.
Күтілетін нәтиже.
Табиғат құбылыстарын (бұлт, қар, жаңбыр) біледі;
Тақырыпқа сәйкес берілген жұмбақтың шешуін тауып, ойын шартын орындай алатын дағдыларды игереді;
Жыл мезгілдеріне байланысты табиғат құбылыстарының өзгешеліктері туралы білімді меңгереді.
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесінің мазмұны
Бастауыш мектеп балаларына табиғат туралы білім беру мәселесінің зерттелуі
Қыс мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғат туралы түсінігін қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды туған жердің табиғатын сүйюге және қорғауға үйрету
Мектеп жасына дейінгі балалаға экологиялық тәрбие берудің формаларын жас және дербес ерекшеліктеріне қарай топтастырып, дұрыс пайдалану
Ересектер тобында топсаяхаттарды ұйымдастыру
Балалардың экологиялық білімін қалыптастыру мен тәрбие жолдарын анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбегін ұйымдастыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы