Тәрбиешілердің педагогикалық рефлексиясын дамыту

Тәрбиешілерге арналған іскерлік ойын
Өз мамандығыңды тани білесің бе?"
Мақсаты: Қазіргі заман тәрбиешісінің әлеуметтік - психологиялық мәдениетін жетілдіру.
Тәрбиешілердің педагогикалық рефлексиясын дамыту. Шығармашылыққа әртістікке,
бастамашылдыққа ынтасын дамыту. Өзін өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа қызығушылығын тәрбиелеу. Балабақшадағы әдістемелік жұмыстың перспективасын
анықтау.

Қатысушылар: тәрбиешілер.
Өткізу жоспары:
1. Жүргізуші тағайындалады.
2. Тапсырмалар әзірленеді.

Алдын - ала жүргізілетін жұмыс:
1. Ойынның сценарий – жоспарын құру.
2. Тәрбиешілердің психолого - педагогикалық әдебиеттерімен танысуы.
3. Педагогикалық жағдаяттар, анкеталар, ребустар, кроссвордтар құру, мәтіндерді жинақтау.
4. Тәрбиешілердің кәсіби шеберліктерін және қасиеттерін дамытуға және анықтауға арналған жаттығуларды жинақтау.
5. Ойынның өту орны, уақыты және жауаптылар белгіленеді.

Ойынның өту барысы:

1. Жүргізушінің кіріспе сөзі: ойынның тақырыбын, шарттарын және әділқазылар алқасын жариялайды.
2. Тәрбиешілермен экспресс – интервью Сіз қалай ойлайсыз, бала тәрбиеші деген сөзді немен байланыстырады?

№ 1 Тапсырма:
Сөзжұмбақты шеш Тақырыбы: Стандартты білесің бе?
Әр тәрбиеші стандарт туралы жасырылған сөзжұмбағы бар конверттерді ала отырып шешеді

№ 2 Тапсырма:
Геометриялық пішіндерден құрақ құрау .
Әр тәрбиеші геометриялық пішіндерден құрақ құрайды. Құрақ құрылғанда бала тәрбиесіне қатысты төмендегі нақыл сөздер құрылады.

3. Тәрбиеші қандай болу керек? пікірталас.

№ 3 Тапсырма: Тәрбиешінің мәнерлеп сөйлеуін және оқуын дамыту Тақтаға төмендегі
тапсырмалар ілінеді:
а Мында кел деген сөзді жай, дауыстап, қатал дауыспен айту.
б Жарайсың деген сөзді жай, дауыстап, нәзік, риза болып, мысқылдап, қуанышпен, ғашық болып айту.
в Тәрбиешілердің жалпы ымдау реакциясын анықтау. мына тапсырма тәрбиешілердің
бірдей орындауымен өтеді
Тәрбиешілер бірін бірі көрмейтіндей отырады. Жүргізуші төмендегідей педагогикалық жағдаятты оқиды:
Оқу іс - әрекет басталып кетті. Сіз балаларға тақырыпты түсіндіріп жатырсыз. Есік ашылып, топқа ең тентек бала кіреді

- Сіз оған қатал: Отыр жылдам
- Таңғалып: Күткен жоқпыз
- Жаратпай: Сен мені тағы да алаңдаттың
- Сұрап: Тағы да бірдеңе болды ма?
- Сөгіп: Сен бала маған жұмыс жасауға мүмкіндік бермейсің
- Қуанып: Ақыры келдің бе?

№4 Тапсырма: Өзіңді тексер
Есте сақтау қабілетін дамыту
Тәрбиешілерге шағын метаграмманы шешу ұсынылады, сол уақытта жүргізуші қысқа бір
ертегі оқиды.
Тапсырманы орындаған соң, тәрбиешіге тапсырманың жауабын және сол уақытта оқыған әңгіменің мазмұнын қайтадан айтып беру сұралады.

4. Әділқазылар алқасы өздерінің шешімін шығарады.



Ұқсас жұмыстар

Дене жаттығуы, баланың жан- жақты жетілуі
ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫН ДАМЫТАТЫН ЖАЗУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Дамуында бұзылыстары бар балалардың білімін бағалау
Гидроцефалиядан асқынған олигофрения
Мектеп жасына дейінгі балаларда мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастырудың теориялық негіздері
Компьютерлік презентациялық материалдарды қолдануы және электронды құралдарды дайындау мәселелері
Сыни ойлау қабілеті
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ЖӘНЕ ЭЛЕКТРОНДЫ ҚҰРАЛДАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Сатылай оқыту технологиясы
Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі ретінде
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы