Отырғандаймын мәз қылып, Ойнатып сәби баланы
Қасым Аманжолов өлеңі
ӨЛЕҢ ТУРАЛЫ
Отырам кейде құрысып,
Бойымда бір жүк жатқандай.
Өтеді уақыт жылысып,
Өз міндетін атқармай...
Кетемін кенет сілкініп,
Іздегенім тапқандай.
Манадан бері іркіліп,
Селім бір енді аққандай.
Келеді өлең есіліп,
Үлгере жазып жатамын.
Бір әндетіп, бір сөйлеп,
Мол рақатқа батамын.
Құрысқан бойым жазылып,
Лапылдап отым жанады.
Отырғандаймын мәз қылып,
Ойнатып сәби баланы.
Өлеңім – менің бөбегім
Өзіме тартқан секілді.
Үстіне түсе төнемін,
Үйретіп оған не тілді.
Дүние қандай тамаша!
Реніш - қайғы маған жат.
Құлпырам мәз боп балаша,
Айналам толған махаббат.
1949ж.
Қасым Аманжоловтың өлеңдерін қарау
Әжелер өнегесі
Халық педагогикасының балалар тәрбиесіндегі рөлі
Қазақ халқының салт-дәстүрлері жайында
Жастар тәрбиесінде халық педагогикасының элементтерін пайдалану
БЕСІКТІҢ ЖАЛПЫЛАМА СИПАТТАМАСЫ МЕН МӘНІ
Отбасы – отанымыздың ошағы
Ұрпақ тәрбиесі – ұлт болашағы
Отбасы – табиғат сыйлаған кереметтердің бірі
Халық педагогикасы - бала тәрбиелеу құралы
Мектепте халық педагогикасын оқытудың тәрбиелік маңызы
Басқару процесiнiң мазмұны
Баланың мектепке келу мәселесі
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
СӘБИТ МҰҚАНОВ туралы
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Бюджет саясатының мазмұны мен міндеттері