Қандай мамандар сұраныста

Сабақтың тақырыбы: Жұмыс әлемі: Қандай мамандар сұраныста?
Сабақтың мақсаттары: Тақырыпқа байланысаты сөйлеседі және өз ойын жеткізеді. Әр түрлі тақырыптар бойынша өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып бағалайды.
Жай және құрмалас сөйлемдерге пунктуацияны орынды қолданып эссе жазады.
Жетістік критерийлері: Тақарапқа байланысты қозғалған мәселелерді анықтай алады;
көтерілген мәселе бойынша қорытынды ой ұсына алады. (Т4)
түрлі тақырып бойынша айтылған пікірлерге баға бере алады;
пікірін басқалардың көзқарасымен байланыстыра отырып жеткізеді. (А6) 3
Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: жаңа сөздер мен сөз тіркестерін тиімді қолдана алады.
Пән лексикасы және терминология: заңгер, жүргізуші, суретші
жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: маман, еңбек нарығы, сұранысқа ие, болжам, үнемі, мекеме қызметкері

Сабақтың басы
Ұйымдастыру:
- оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
- жетістік критерийін ұсыну
Сынып Менің болашақ мамандығым , деп 3 топқа бөлінеді. 1 - топ Менің ; 2 - топ болашақ ; 3 - топ мамандығым сөздеріне байланысты өлең оқиды, айтады, жұмбақ жасырады және т. б. сол сөздің мағынасын ашады.
1 - топ: техникамен байланысты мамандықтар (жүргізуші, құрылысшы, радиотехник, инженер)
2 - топ: шығармашылық мамандықтар (әнші, суретші, биші, тілші, дизайнер) салыстыру
3 - топ: гуманитарлық бағыттағы мамандықтар (мұғалім, заңгер, дәрігер, аудармашы, қорғаушы)
Алдыңғы сабақпен байланыстыру.

Сабақтың ортасы
1 топ, егер сендер техникамен байланысты мамандықтарды таңдасаңдар, қандай пәндерді жақсы білуіңдерің керек?
- 2 - топ, шығармашылық мамандықтарды таңдағанда не істеу керек?
- 3 - топ: гуманитарлық бағытта қандай пәндерге назар аудару керек?
( Иә осы оймен келісімін, Жоқ келіспеймін)., әдісімен сұрақтарға жауап беру әр топқа 3 сұрақтан.
- Мамандық бір - ақ рет және біржола таңдалады.
- Мамандық таңдау ақшаға байланысты.
- Мамандық таңдау адамның қабілетіне байланысты.
- Отбасы мен достарыңның ақылына сүйеніп мамандық таңдауға болады.
- Қартайғанда да мамандық таңдауға болады.
- Жақсы білім алу үшін, қымбат оқу орнына түсу керек.
- Ақша болса, мамандық қажет емес.
- Таңдайтын мамандығымды болашақ табысым айқындайды.
- Мамандық таңдаудағы басты өлшем – қызығу мен қоғамдық сұраныстың сәйкестігі.
Мұғалімнің аты - жөні: Мадиева С. Т.
Жұмыс әлемі: Қандай мамандар сұраныста? жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Биліктің ауыспалылығы
Ақпаратты өңдеуді ұйымдастыру
Қазақстан Республикасындағы ғалами проблемалар
Жылқының емдік қасиеті
Баянауыл ауданының археологиялық ескерткіштердің мәдени - танымдық туризмнің нысаны болу мүмкіндігін талдау
Delphi-де мәліметтер қорымен байланысты ұйымдастыру
КОМПЬЮТЕР ДҮКЕНІ МҚБЖ-Н ҚҰРУ
Цехтың тарихы
Қарғалы жүн Сауда Үиі
«Ақши жылқылары»
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Сонау кеңестік заманнан бері білім беру жүйесіне жыл сайын қандай да бір жаңашылд­ық енгізіліп келеді
Қазіргі дәуір атыс айқайдың дәуірі емес, іс дәуірі, - деп Сұлтанбек Қожанов айтқандай, қазір сөзге емес, іске көшетін заман
Қағаздан қиып, желімдеп, қандай ғажап ойыншықтар жасап алуға болады десеңші