Төменгі сөреден шығу

Сабақтың бөлімдері Сабақтың мазмұны Уақыты Әдістемелік нұсқаулар

Кіріспе бөлімі-----------------------------------10 - 12 минут
Оқушыларды сапқа тұрғызу, кезекші мәліметі, сәлемдесу.
Сабақтың мақсатын, міндетін түсіндіру.
Назар аударатын зейін жаттығулары.
1. Оң - ға 1 - 2
2. Сол - ға 1 - 2
3. Ай - нал 1 - 2
4. Секіріп айнал
Жүру үстінде орындалатын жаттығулар.
Жүгіріп жасалатын жаттығулар.
Жалпы дене - қимыл жаттығуларды орында тұрып немесе қозғалыста жүріп орындау.

Спорттық киімге назар аудару.
Бұйрықты бірдей орындау.
Дұрыс бұрылуын қадағалау.
Жаттығулардың дұрыс орындалуына назар аудару.

Негізгі бөлім----------20 - 28 минут
Тақырып: 100м жүгіру тәсілдерін түсіндіру. Орындалуын көрсету.
100 метрге жүгіру төрт кезеңнен тұрады.
1. Төменгі сөреде тұру.
2. Төменгі сөреден шығу.
3. Ара қашықтық бойы жүгіру.
4. Мәреден өту.

Жүгірер алдында жерге бір тізерлеп екі қолын сөре сызығына тіреп отырады. Осы жағдайды төменгі сөрелік қалып деп атайды.
Дайындал деген бұйрық берілгенде жүгіруші артқы тізесі мен денесін сәл көтеріп, ауыз арқылы тез әрі терең тыныс алады. Осы қалыпта ол жүгірудің соңғы бұйрығын күтіп тұрады.
Сөреден шыққанда денеміз бірте-бірте тіктеледі
Қашықтықтың бастапқы кезінде 15 - 25м жерде аяқты жерге қатты тірей басып жүгіру арқылы орындалады.
Серпілу қуатын арттыру үшін санды шапшаң әрі ілгері көтеру маңызды рөл атқарады.
Өзге қашықтықтарға қарағанда адым кеңірек болады.

Жүгірудің соңында шапшаңдықты төмендетпестен мәреден өту керек.
Қашықтықтың ең соңғы адымдарында қатты ұмтылып жеткен дұрыс.
Жүгіруді тек мәреден өткеннен кейін ғана баяулату керек.
Төменгі сөрелік қалыпта тұруды орындау.
Төменгі сөреден шығу тәсілін орындау.
Екі топқа бөліп екі оқушыдан төменгі сөреден 100 метрге жүгіруді орындау.

Эстафеталық ойындар ж. л. элементтерімен
Оқушылардың мұқият тыңдауына назар аудару.
Күшті деп есептеген аяғын артқа қоюын қадағалау.
Жамбас бастан сәл көтеріліп тұрады.
Салмақ екі қолға түсіп тұрады.
Сөреден дұрыс шығуына назар аудару.
Аяқ тік алға,
Бір бағытта басылуын қадағалау.
Әр оқушы өз жолымен жүгіруін қадағалау.
Аяқтарын алшақ басуын қадағалау.
Оқушылар мәреге жақындағанда секірмеуін қадағалау.

Шапшаңдықты төмендетпеуін қадағалау.
Жүгірудің жеңіл дұрыс орындалуы аяқты жерге жұмсақ тіреу, жүгірген кезде денені шалқайтпай ұстау тез жүгіру мен төзімділіктің кепілі.
Төменгі сөреде дұрыс орналасуын қадағалау.
Төменгі сөреден дұрыс шығуына назар аудару.

Қауіпсіздікті сақтау.
Ережеге сәйкес екі топқа бөліп, эстафеталық ойындар өткізу.

Қорытынды бөлімі-------3 - 5 минут

Жалпы сапқа тұрғызу, ескертулер, бағалау, қорытындылау.
Үйге тапсырма
Тынысты қалыпқа келтіру.
Қатысуына қарай бағалау, мадақтау.
Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Қысқа қашықтыққа жүгірудің қысқаша мінездемесі
Жеңіл атлетика. Төменгі сөре
Орта және ұзын қашықтыққа жүгіру техникасы
Қысқа қашықтыққа жүгіру әдіс - тәсілін жетілдіру
Айналмамен жүгіру әдісін уйрету, сөрені қиып өту, секіру жаттығулары
Айналмамен жүгіру әдісін уйрету, сөрені қиып өту, секіру жаттығулары жайында
Жоғары сөреден жүгіру
(Жеңіл атлетика) Орта қашықтыққа жүгіру ұл 2000 м, қыз 1000 м - әдіс-тәсілдерін дамыту
Қысқа қашықтыққа жүгіру жаттығуларының модельдік апталық циклдері
Жеңіл атлетика спортының дамуы және пайда болуы
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Адамның шығу тегі
Күйлердің шығу тарихы туралы аңыз - әңгімелер
Кванттық теорияның шығуы туралы
Кванттық теорияның шығуы
Тіл ойлаудың шығуы, дамуы туралы маркстік қағидалар
Сему, атрофия (грекше atropheo - ашығу, сему) - организмдегі белгілі бір орган немесе тін қызметінің бұзылуынан олардың көлемінің кішіреюі
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Абайдың өмірі мен мұраларын ғылым жолымен толық тануға себепші - оның толық жинағының баспаға шығуы
Лабиринттен шығуды табу