Аңқау шалды сомдау

Ақтөбе облысы,
Ақтөбе қаласы, Сымбат жеке мектебінің
бастауыш сыныбы І санатты мұғалімі
Макуова Нуршат Аманкосовна

Тақырыбы: Ертегі айта білеміз бе?
Мақсаты: 1.Оқушыларға халық ауыз әдебиетінің бір түрі ертегі туралы түсінік беру.
2.Есте сақтау қабілеттерін арттыру,өз бетімен жұмыс жасауға бейімдеу.
3.Алғыр,ізденімпаз,тапқырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: ертегі кітаптар,нақыл сөздер,тақырып жазылған плакат,суреттер,т.б.

Жүру барысы:
I.Ұйымдастыру
II.Кіріспе
Қош келдіңіздер,құрметті қонақтар,ұстаздар және оқушылар! Бүгінгі өткелі отырған шарамызды ашық деп жариялаймыз. Бәріміз де кішкентайдан әжелеріміздің ертегілерін тыңдап өстік.Міне,бүгін де біз жаздың бір шуақты күнінде тағы да ертегілер әлеміне саяхат жасамақпыз. Сайыс Әжемнің ертегілері өлеңімен ашылады.
Жүргізуші:
Әжем менің көп біледі ертегі,
Ерінбестен ертегіні шертеді.
Ерте,ерте, ертеде деп, бастайды,
Бірнешеуін қабат айтып тастайды.
Еліктіріп,ертек бізді баурайды,
Қызықпасқа ешбір лажың қалмайды.
Айта берсе екен деп,
Отырамыз Ұйқыға әлі ерте деп.

II.Сайыстың бағдарламасы
1.Таныстыру.
2.Кішкентайынан жатқа білетін ертегісін баяндап беру,айту.
3.Ертегі кейіпкерінің дыбысын сомдау.(образға ену)
4. Лагерь тақырыбына ертегі құрастыру.

III.Негізгі бөлім
Бұл шараға 4 топ мүшелері қатынасады.
1-топ Балдәурен
2-топ Ақкөгершін
3-топ Балдырған
4-топ Болашақ

1.Таныстыру.
- Топ мүшелері өздерін таныстырады.
2.Кішкентайынан жатқа білетін ертегісін баяндап беру,айту.
1-топ Балдәурен - Мақта қыз бен мысық.
2-топ Ақкөгершін - Алтын балта.
3-топ Балдырған - Түлкі мен қырғауыл.
4-топ Болашақ - Аңқау арыстан.

3.Ертегі кейіпкерінің дыбысын сомдау.(образға ену)

1-топ Балдәурен - Мақта қыз бен мысық.
- Мысық кейпін көрсету.
2-топ Ақкөгершін - Алтын балта.
- Аңқау шалды сомдау.
3-топ Балдырған - Түлкі мен қырғауыл.
- Айлакер түлкіні салу.
4-топ Болашақ - Аңқау арыстан.
- Арыстан бейнесін сомдау.

4. Лагерь тақырыбына ертегі құрастыру.
Әр топ өз бетінше ертегі құрастырып 10 минуттан соң құрастырған ертегісін әңгімелеп айтады.
Шарты:1.Ертегінің басы болуы керек.
2.Негізгі бөлімі.
3.Ертегінің соңын жақсылықпен аяқтау. (мұратына жету)

IY.Қорытынды
Ертегі айта білеміз бе? атты шараға қатысқан топ мүшелеріне рахмет айтылып,төмендегідей мақтау қағаздарымен марапатталады.
1.Тоқберген Медеу
2.Бесжан Асылзат
3.Тынышбай Ақнұр
4.Дүйсенбай Жомарт



Ұқсас жұмыстар

Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Қазақ ақындарының Кәлилә мен Димнә ертегілерін жырлауы
XX ғасыр басындағы қазақ поэзиясындағы «Мың бір түн»желілері
ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақтың драмалық шығармалары
Исатай мен Махамбет басқарған көтерілістің басталу себептері
Исатай мен Махамбет басқарған көтеріліс
Желтоқсан жаңғырығы
Жазушының әңгіме жанрындағы еңбегі қыруар
Ақыт қажының «Жиһаншаһ» дастанындағы Шаһзада бейнесі
М.ШАХАНОВ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ «РУХ» КОНЦЕПТІСІ
Бір шалдың үш ұлы болыпты: екеуі ақылды, үшіншісі ақымақ Емеля
Бір шалдың үш ұлы мен алма ағашы болыпты
Қара шалдың бірақ онда шаруасы қанша
Ерте заманда бір шалдың Артықәлі деген жалғыз ұлы болыпты
Бір шалдың төрт ұлы болыпты
Шалдың сөзі
Баяғыда бір аңқау есегіне мініп жолаушылап шығады
Фарингитке шалдықтыратын жағдайларды болдырмау
Ертеде бір кемпір - шалдың құс дегенде, асырап отырған екі әтеші бар екен
Бала Қайыр деген шалдың баласымын депті