Сынып журналымен жұмыс
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№55 С. Қожанов атындағы орта мектептің
география пәні мұғалімі: Г. Кемелбекова
Тақырыбы: Африканың физикалық-географиялық орны, мұхиттары, зерттелу тарихы.
Мақсаты:
- Оқушыларға Африка құрлығының географиялық орны мен жағалауындағы теңіздері мен мұхиттары, ағыстарының табиғатына тигізетін әсері, шығанақтары мен аралдарын сонымен қатар материкті зерттеген саяхатшылар мен материктің зерттелу тарихы туралы білімдерін тереңдету;
- оқушылардың сыни көзқарастары мен өз бетінше еркін жұмыс істей алу дағдылары мен шығармашылық қабілеттерін, оқушы бойындағы дарындылықты дамыту арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыра түсу;
- табиғаттағы заңдылықтарды ұғына отырып оның сырлары мен құпияларын біле отырып табиғатты сүюге тәрбиелеу;
Сабақтың көрнекілігі: Дж физикалық картасы, атлас, үлестірмелер
Техникалық құралдар: интербелсенді тақта
Түрі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: СТО стратегиясының элементтері: ББҮ кестесі, жұппен оқу, семантикалық карта, идея жинау әдістері
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру сәті
1. Амандасу
2. Сынып журналымен жұмыс
3. Оқушыларды 3топқа бөлу
4. Оқушылардың даярлығын тексеру
СЫНЫПТЫ ТОПҚА БӨЛУ.
Сынып оқушыларды әріп теріп жазылған үлестірмелерді ала отырып Африканың кескін картадағы сұлбасын құрау арқылы
1. Африка
2Сахара
3. Сомали
ІІ Жаңа сабақ
І Қызығушылығын арттыру
ББү кестесіне Африка құрлығы туралы білетіндерін жазады.
ІІ Мағынаны тану
Мәтінмен жұмыс
Жұппен оқу
1 - оқушы географиялық орны мен мұхиттары
2 - оқушы жағалау сызығы мен Атлант мұхиты
3 - оқушы Жерорта мен Үнді мұхиты
4 - оқушы Зерттелу тарихы
5 - оқушы Д. Ливингстон мен Г. Стенли
6 - оқушы ХХ ғ зерттеулер
Оқу, айналым жасау
Баяндау
ІІІ ой толғаныс
1 - тапсырма
Кескін картамен жұмыс
3 - топқа ----- Сахара, Виктория, Ніл, Мадагаскар, Гвинея, Сомали, Танганьика, Килиманджаро, Ассаль Шеткі нүктелері
2 - тапсырма
Семантикалық карта. Интербелсенді тақтада, картамен жұмыс
Оқушыға педагогикалық- психикалық мінездеме
Информатиканы оқыту әдістемесі пәні туралы түсінік
Жалпы білім беретін мектептерде тәрбие жұмысына сипаттама
Мектептегі өрт қауіпсіздігі ережелері
Білім алушыларды визуалды өнерге үйрету әдістемесі
Регистрлер және есептегіштер
Оқыту процесінде сынып жетекшісінің мұғалім және ата-аналармен бірлесіп жүргізетін жұмыстары
Ағылшын тілі пәні бойынша оқу бағдарламасының орындалуына және пәннің оқытылу сапасына қорытынды сараптама
Тәрбие үдерісі-тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі
Үздіксіз педагогикалық тәжірибе (ҮПТ) міндеттері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ