Карточкалармен деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың тақырыбы: Дүкендер.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Дүкендер тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастырып, қорытындылау. Тақырыпты шынайы өмірмен ұштастыру.
Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдысын тақырыпқа сай жүргізу. Материалдарды өмірдегі жағдаяттармен байланыстыра отырып, тілдесу әрекетін жандандыру. Әр оқушының білім сапасын оқу, тыңдау, жазу, айту әрекеттері арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Тілге деген қызығушылықты арттыру; азық - түлік, көкөніс, жеміс - жидектің маңызын түсіндіріп, олар бойынша тәрбиелік әңгіме жүргізу.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Амандасу.
2. Ауызекі сөйлеу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен сабақ бойынша сөздерді карточка бойынша тексеру.
Яблоко,капуста, овощи, свёкла, ягоды, земляника, витамин, клубника, огурец, фрукты, малина, овощи, клубника, витамин, виноград, ягоды

ІІІ. Негізгі кезең.
1. Жұптық жұмыс. Азық - түлік, көкөніс, жеміс - жидек атауларын еске түсіру мен оларды ажырату білу мақсатымен өткізіледі.
Алма, нан, сүт, ірімшік, қияр, пияз, орамжапырақ, таңқурай, бүлдірген, құлпынай, май, қаймақ, шұжық, алма, жүзім, алмұрт, сәбіз, қызылша
Азық – түлік дүкені
көкөніс дүкені
жеміс - жидек дүкені
Әр тағамды өз дүкеніне орналастыр.

2. Оқылым әрекеті дұрыс, сауатты, мәнерлеп оқу мен аудару мақсатымен орындалады.
Біздің қалада дүкендер көп. Мен әжеммен азық-түлік дүкеніне бардым. Әжем нан, май, сүт, ірімшік сатып алды. Кейін біз көкөніс дүкеніне бардық.
Онда біз орамжапырақ, қартоп, қияр, қызанақ сатып алдық.
3. Айтылым.
- Костя, сен не сатып аласың?
- Мен екі нан, бір алмұрт сатып аламын.
4. Жазылым. Карточкалармен деңгейлік тапсырмалар.

1 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Магазин, груша, молоко, колбаса, масло.
2 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Вкусная колбаса. Большое яблоко. Красная клубника.
3 - деңгей.
Аудар. Жуан сөздердің астын сыз.
Я масло купил. Мама капусту купила.

ІV. Қорытындылау.
1. Тақпақтарды жаттау.

Шие
Мен шиемін, шиемін,
Күннің көзін сүйемін.
Қышқыл шырын менде бар,
Төмен басты иемін.
Алма
Алма, алма дейсің,
Алма әкелсем, жейсің,
Айтпайды екен деме,
Алманы жумай жеме.

2. Балық сүйегі ойыны.
3. Жуан, жіңішке ойыны.

V. Үйге тапсырма.
1. Қалған тақпақты жаттау.
2. Дүкенде тақырыбына сурет салып, әкелу.
3. 165 - бет, 1 - жаттығу.
VI. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Инновациялық педагогикалық технологияларды пайдаланудың негізгі принциптері
Әдіс - оқу тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері
География пәнінің сабақтары
Оқыту әдістерін топтастыру
Алгоритм түсінігі. Сабақта оқушылардың талдау жасау және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары
Бастауыш сыныпта математикадан оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабағының жоспары, құрылымы, сипаттамасы
Модульдік оқыту технологиясының негізі - жеке тұлғаға
Оқытудың қазіргі педагогикалық технологиялары
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
СІЗГЕ КЕЛЕСІДЕЙ ТАЛАПТАР БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАР БЕРІЛЕДІ
Студенттердің өздік жұмысқа арналған тапсырмалар
Әдеби ағымдар мен бағыттар пәні бойынша 2 аралық бақылау тапсырмалары
Тапсырмалардың нұсқалары
Аралық бақылау тапсырмалары