Мағынаны тану сатысы


Информатика 9 сынып
Тақырыбы: Видео монтаж, анимациялар және дыбыс әсерлерді баптау
Мақсаты:
Барлығы Windows Movie Maker видео монтаж жасайды
Басым көпшілігі Монтаж жасау дыбыс әсерлерін қосу
Кейбіреуі Монтаж жаайды және титр қояды
Күтілетін нәтиже:
Видео жасауды біледі:
Дыбыспен мәтін кірістіруді меңгереді;
Фильм ретінде сақтауды үйренеді;
Өзі жеке фильм жасауға бейімделеді;
Қолданылатын модульдер: Топтық жұмыс; Сын тұрғысынан ойлауға үйрету; Оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану
Оқуды басқару және көшбасшылық

І. Кіріспе (5 мин) Әлеуметтік өзара қарым - қатынасты құру сатысы
Тұлға аралық байланыс орнату.
Оқушыларды топқа біріктіру

ІІ. Қызығушылығын ояту
Үй тапсырмасын сұрау.
Жеке жұмыс:
Windows Movie Maker бағадарламасының жұмыс аймағындағы қалай аталады.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 жолдарының атауларын жазыңдар.

ІІ. Негізгі бөлім (30 мин) Мағынаны тану сатысы. Ой толғаныс сатысы
Ой қозғау:
Жұптық жұмыс:
1. Windows Movie Maker бағдарламасын қай кезде пайдалануға болады және қандай мүмкіндіктері бар.
2. Бағдарламаға нелерді кірістіреміз?
3. Бағдарлама қандай бөлімдерден тұрады?

Жеке жұмыс

Егер мен кәсіпкер болсам...
1. Шаштараз
2. Аспаз
3. Дизайнер
4. Сәулетші

Рефлексия
IV. Қорытынды (5мин) Кері байланыс
Үйге тапсырма
Өздерінің фотоларын жинақтап флешкаға немесе дискіге электрондық түрде түсіріп әкелу.

Астана қаласы,
№8 орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Нурсапа Бақытбек

Толық нұсқасын жүктеу


Ұқсас жұмыстар
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Жер үсті ж/е жер асты суларының ластануы.
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
САЯСАТТАНУ ҒЫЛЫМ РЕТІНДЕ
Әлеуметтік және гуманитарлық мәдениеттанудың ерекшеліктері
Негізгі мәдениеттанулық мектептер мен бағыттар
ӘЛЕУМЕТТАНУ ТЕОРИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
ҚАНТТЫ ДИАБЕТ КЕЗІНДЕГІ ТАМАҚТАНУ
Б. АДАМБАЕВ - ФОЛЬКЛОРТАНУШЫ


Көмек