Жолақшаның бестен бір бөлігін бояп, сол бөліктің ұзындығын өлше


Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, санның бөлігі (үлесі)
қалай пайда болатынын, қалай аталатынын таныстыру

Дамытушылығы: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап беруді талап ету. Қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау. Шығармашылыққа жетелеу.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды тапқыр лыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу. Ізденуге, өзін-өзі басқаруға, ұжымдылыққа, белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап.
Сабақтың барысы: 1Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу.
Назарын сабаққа аудару.
2 Үй тапсырмасын сұрау: құпия сан
Үй тапсырмасын оқыту. Құпия сандар жайында айтады.

15 пен 15 – тің көбейтіндісі нешеге тең? Мен 1 сан ойладым. Оған 27-нің 3-тен бір бөлігін қосқанда, 30 шықты.
Ойлаған санды тап
Тік төртбұрыштың периметрін қалай табасың? Ширек деген не?

3. Жаңа сабақ
Дөңгелек неше тең бөлікке бөлінген?
Дөңгелектің қандай бөлігі боялған?
- Жолақша неше тең бөлікке бөлінген?
- Жолақшаның қандай бөлігі боялған?

Дәптермен жұмыс.
Математикалық диктант
2 тапсырма топқа бөлініп беріледі?
1-топ
Ұзындығы 1 дм жолақша сыз. Жолақшаның бестен бір бөлігін бояп, сол бөліктің ұзындығын өлше.
2-топ
Ұзындығы 5см, ені 1см болатын тік төртбұрыш сыз. Тік төртбұрыштың бестен бір бөлігін боя
3-топ
Кесіндінің 5-тен бір бөлігінің ұзындығы 2см. Сол кесіндіні сыз.

Кім зерек?
“Ой дамыту” бөлімі
3-топ жарыса отырып сұрақтарға жауап береді
1-топ
1. 1 сағаттың жартысын да неше мин. бар?
2. 1 сағаттың 3-тен бір бөлігінде ше?
3. 1 сағаттың 6-дан 1 бөлігінде ше?
4. 1метрдің жартысын да неше см бар?
5. 1м 5-тен бір бөлігінде
6. 1центнердің жарты сында неше кг бар?
7. 1 ц 5-тен бір бөлігінде ше?

2-топ
1. Жылдың 3-тен бір бөлігі неше?
2. Тәуліктің 3-тен бір бөлігі.
3. Ұзындығы 15 см кесіндінің ұзындығы?
4. Динаның жасының, егер ол 9-да болса?
5. Қарбыздың массасының, егер оның массасы 12кг болса?
6. 35 пен 35-тің көбейтіндісі нешеге тең?
7. 65 – пен 65-тің көбейтіндісі нешеге
3-топ
1. 12 санының жартысы нешеге тең?
2. 9 санының 3-тен бір бөлігі
3. 30 санының 5-тен бір бөлігі
4. 4 санының 4-тен бір бөлігі
5. 8 санының 4-тен бір бөлігі
6. 12 санының 4-тен бір бөлігі
7. 16 санының 4-тен бір бөлігі
8. 24 санының 4-тен бір бөлігі
9. 28 санының 4-тен бір бөлігі
10 32 санының 4-тен бір бөлігі

Сергіту сәті
Логикалық есеп.
5 санын үш рет пайдаланып, 30 санын шығару керек.

Оқулықпен жұмыс
1-топ ------------------2-топ----------------3-топ
8 тапсырма ------9 тапсырма -------10 тапсырма
8: 4 =2 ------------- 9 х 2= 18 ----------(74 – 9 ) + 74=139

11 тапсырма Тақтамен жұмыс.
Әр топтан 1 оқушы тақтаға орындайды.
310 және 90 сандарының қосындысынан 120-ны азайт
900-ден 540 және 150 сандарының айырмасын азайт.
180 және 90 сандарының айырмасына 70-ті қос

13 тапсырма:
Р= (10 см + 5 см) ●2 Р=30см
Р=(5 см + 3см) ●2 Р= 16см
30 см – 16 см=14 см

14 тапсырма. Өзіндік жұмыс
Әр топтан оқушылар шығып, қалдықпен бөлуді орындайды, тексереді
13: 5 ---------14: 5 -------------16: 5
17: 5 ---------18: 5------------- 19: 5

Мағынаны ашу.
15 тапсырма.
Фигураның қандай бөлігі боялған?

Қорытынды бөлім:
Жасырынған сөйлемді тап
18-дің жартысы
8-дің төрттен бір бөлігі
18-дің 3-тен 1 бөлігі
300-бен 100-ден 1 бөлігі
Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне 20 жыл.
1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелсіздігін алды.

1992 жыл 4 маусымда ҚР республикасының Мемлекеттік Туы мен Елтаңбасы және Әнұраны бекітілді.
Үйге тапсырма.
№13, №16 106 бет
Бағалау:


Ұқсас жұмыстар
Азия өзендерінің су мөлшері және су айналымы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Қазіргі уақытта қалыпты температурада тұтқырлығы жоғары мүнайларды, немесе парафин мөлшері
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Біріккен Ұлттар Ұйымы


Көмек