Периметрін есептеп шыға
Математика
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар. Периметр
Сабақтың мақсаты: өткен материалды қайталап; геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу білімін толықтырады.
Нәтиже: оқушылар қайталап, жеке қиындықтарын анықтайды, геометриялық фигураларды тану, олардың элементтерін атау, маңызды белгілерін анықтау, тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктерді түзету.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық: Саған тілеймін мен,
Көк аспанды көктем.
Сенімен бірге жүремін,
Әрқашан саған сенемін.
Үй тапсырмасын тексеру. №6 16 бет
Оқулықпен жұмыс: №1
Р = 2 см + 3 см + 2 см + 3 см =10 см
Р = 3 см + 3 см + 2 см = 8 см
Р = 2 см + 2 см +2 см + 2 см = 8 см
Р = 4 см + 4 см + 4 см + 4 см = 16 см
№2. Ұзындығы 6 см, ені одан 3 см - ге қысқа тіктөртбұрыш сыз. Периметрін есептеп шыға.
6 см – 3 см = 3 см
Р = 6 см + 3 см + 6 см + 3 см = 18 см
№3. Атауларын жаз:
а) тік бұрыштар;
ә) сүйір бұрыштар;
б) доғал бұрыштар.
№4. Баған түрінде жазып есепте.
59+38=97
78 - 49=29
57+29=86
90 - 37=53
41 - 34=7
19+45=64
№5
а) 18: 2=9 Ж бы: 9 дорба қажет болды.
ә) 18: 6=3 Ж бы: әр дорбада 3 кг ұннан болды.
б) 3*9=27 Ж бы: 27 кг алма бар.
в) 4*6=24 Ж бы: ұзындығы 24 дм тең.
№6
2м5см - 25см=205см - 25см=180см
1сағ10мин - 15мин=70мин - 15мин=55мин
4дм - 15см=40см - 15см=24см
2сағ - 40мин=120мин - 40мин=80мин
№7 (ауызша)
Қорытындылау:
• Периметр дегеніміз не?
• Шаршының периметрін қалай табамыз?
• Тіктөртбұрыштың периметрін ше?
• Бұл білімдер бізге қажет бола ма?
Үйге тапсырма: №4 17 бет.
Бағалау.
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Шама өлшеу ұғымы
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Байырғы қазақ тіліндегі математикалық шамалардың өлшем бірліктері
Фигураның ауданын оқыту әдістемесі
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Бастауыш сыныптың математика сабақтарында шамаларды оқытудың деңгейлік тапсырмаларын қолдану
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
ШЫҒАЙҰЛЫ ЕСІМ ХАН
ШЫҒАЙҰЛЫ ДӘУЛЕТКЕРЕЙ
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы