Сабақтың көрнекілігі. Квадраттық функцияның графигі қандай қисық


Тараз қаласы, №32 мектептің
математика пәні мұғалімі
Әбдраманова Жанерке Құрманбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
2. Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала білуін дамыту.
3. Оқушыларды алғырлыққа, сауаттылыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабатың түрі: тренинг сабағы
Сабақтың типі: Білікті, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: АКТ, өзіндік жұмыс тапсырмалары, топтық жұмыс тапсырмалары, стикерлер, бағалау парағы, постер

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 4 топқа бөлу (квадрат теңдеу, квадрат үшмүше, квадрат функция, квадрат түбір)
Үй тапсырмасын тексеру.
Дұрыс жауаптары слайдта
Қызығушылықтарын ояту. Ой - толғау.
1. Квадрат функция деген не?
2. Квадраттық функцияның графигі қандай қисық?
3. а 0 және а0 болғанда, парабола абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?
5. Д
Слайдын жүктеу


Ұқсас жұмыстар
Қандай бота
Сабақтың міндеттері
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Тәрбие сағат көрнекілігі
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Сабақтың тақырыбы
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін


Көмек