Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып өздігінен меңгеру

Сабақтың тақырыбы: Мағжан Жұмабаевтың Батыр Баян
Мақсаты
білімділік: Мәтіннен негізгі ойды айқындау, поэмадан кейіпкерді дұрыс тауып талдауға, ақынның сөз қолданысын өздігінен түсіндіруге икемдеу, мәнерлеп, сауатты оқи білуге негіздеу, ақынның тіл шеберлігін оқушылардың талдау жұмыстары арқылы таныту.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық деңгейлерін көтеру, ойлау қабілеттерін белсенділіктерін, ой - өрістерін арттыру, тіл байлықтарын, сөздік қорларын молайту, мәтінді түсінуге, оны өз сөзімен мазмұнды айта білуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Ел мен жерді қорғау, адал қызмет етуге баулу, оқушылардың елжандық, ұлтшылдық сезімдерін ояту, әсемдікке қызықтыру, табиғатты, жерді, халқын сүюге, жырдағы көтерген проблеманың бүгінгі күнде маңыздылығын аша отырып мәдениетті қарым – қатынасқа тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып өздігінен меңгеру.
Формасы: жеке, топтық, ұжымдық.
Әдісі: баяндау, ойлау, көрнекілік, іздендіру.
Пәнаралық байланыс: тарих, теледидар, бейнелеу, география.
Көрнекіліктер: Мағжанның портреті, шығармалар жинағы, Көкшетау суреттері, сызба кесте, Қазақ және әлем әдебиеті журналы №5, 2006 жыл, 31 - 32 бет, №6, 2004 жыл, 6, 7, 8 беттер, дайындалған баяндамалар.
І Себепті этап
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
А ) амандасу, түгендеу
Ә) назарларын сабаққа аудару
Б) сыныптың дайындығын қадағалау.
ІІ Себепті этап
І – Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
- Үйге М. Жұмабаевтың Батыр Баян поэмасын оқып, мазмұнын айту тапсырылған болатын.
- Ал, барлығын да оқып келген шығарсыңдар
- өз беттеріңмен ұнаған жерін жаттағандарың бар ма?
Мәнерлеп үзінді оқу.
- Жақсы рахмет

ІІ Сабақты өздігінен меңгертуге арналған жұмыстар:
- Енді сабақта дастанды қалай меңгергендеріңді тексеру үшін мынадай тапсырма түрлерін орындайық.
1 тапсырма: топтық жұмыстар жасау.
І топ Шығарманы композициялық құрылысына талдау
ІІ топ Модульге түсіру
ІІІ топ Логикалық модельдеу
2 тапсырма: Сурет бойынша жұмыс (үзіндімен дәлелдеу)
І топ Қалмақ қызы
ІІ топ Баян мен Ноян
ІІІ Батырлардың бас қосуы
3 тапсырма: Шығарма кестесі сызбасын толтыру (әр оқушы жеке)
4 тапсырма: Өлең құрылысына талдау.
әр топқа (шумақ, тармақ, бунақ, буын, ұйқас, троп түрлері)
5 тапсырма: Проблемалық сұрақ (ұжымдық талқы )
1. Баянның Ноянды өлтірудегі себебі не?
2. Баянның орнында өзің болсаң не істер едің?
6 тапсырма: Кинофильммен салыстыру ұқсастық, айырмашылықтарын таба білу



Ұқсас жұмыстар

Математиканы оқытудағы жаңа технология
Информатиканы оқыту әдістері
«Информатика сабағында ойын элементтерін пайдалану ерекшеліктері»
Деңгейлеп саралап оқыту педагогикалық технологиясының теориялық негіздемесі
Жоғары мектептегі педагогикалық технологиялар
Оқу ақпаратын технология жағдайында меңгеру
Информатика сабағында дамыту технологиясын қолданып оқыту
Алтынсариннің педагогикалық жаңашылдық технологиясы
Оқыту үрдісінде модульдік оқыту технологиясын қолданудың өзіндік ерекшеліктері
Педагогикалық инновация педагогикалық жүйедегі жанашылдық
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер