Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу

Білім берудің Биоақпараттандыру және синергетика технологиясының Жаттықтырғыш картасымен математика пәнінен жүргізілген сабақ үлгісі

Сабақтың тақырыбы: Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу.
Сабақтың мақсаттары: 1. Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуге негізделген есептеу тәсілдері туралы білімдерін тиянақтау.
2. Берілген білім бойынша автоматтандырылған дағды қалыптастыру. Ұқсас және жаңа жағдайда білімді өз бетінше қолдана білуге дағдыландыру.
3. Балаларды бір ақпараттық кеңістікке топтастыра отырып, ұжымдық ақыл парасатқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Білімді тиянақтау сабағы
Сабақтың әдісі: Жаттықтырғыш картасы
Технология түрі: БЖС
Сабақтың көрнекіліктері: ОӘЖӘ сызбасы, ТКШ, АКШ, ЖКШ тапсырмалары

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Сергіту сәті
3. Негізгі бөлім
ТКШ, АКШ, ЖКШ тапсырмалары беріледі.
Орындау уақыты: 5 оқушы 30 сек
ТКШ--------------------АКШ--------------------ЖКШ
52:4=13-----------75:5+20= 35 -----------96:6+72:8=25

Тақтаға дұрыс жауабы жазылады. Әр оқушы өзін – өзі тексереді.
ТКШ, АКШ, ЖКШ тапсырмалары дұрыс оқушы Альфа тобына,
ТКШ, АКШ тапсырмалары дұрыс оқушы Бета тобына,
ТКШ тапсырмасы дұрыс оқушы Гамма тобына отырады.
Мұғалім Альфа тобынан 3 сарапшы тағайындайды. ЖКШ тапсырмасы Альфа тобына, АКШ тапсырмасы Бета тобына, ТКШ тапсырмасы Гамма тобына беріледі.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырмадан орындайды.
ТКШ----------------АКШ---------------------ЖКШ
32:2=16 -----------32:2+22=38---------32:2+72:9=24
42:3=14-----------42:3+33=47----------42:3+64:8=22
50:2=25-----------50:2-15=10----------50:2+54:9=31
45:3=15-----------45:3+53=68---------45:3+48:8=21
64:4=16------------64:4+35=51--------64:4+63:7=25
24:2=12------------24:2+45=57--------24:2+81:9=21
54:3=18------------54:3+43=61---------54:3+45:5=27
48:4=12-----------48:4+57=69----------48:4+56:8=19
39:3=13------------39:3+65=78---------39:3+49:7=20
48:3=16-----------48:3+42=58----------48:3+48:6=24

Сарапшылар 5 тапсырмадан орындайды. Әр топтың жұмысының аяқталу уақыты 3 оқушы 30 сек. Мұғалім сарапшылардың жұмысын тексереді. Сарапшылар Альфа , Бета , Гамма топтарының жұмыс нәтижелерін тексереді.
9 - 10 тапсырмалары дұрыс оқушылар өз тобында отырады. 9 - 10 тапсырмадан кем орындағандар тобын ауыстырады.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырма орындайды.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырма орындайды.
ТКШ---------------АКШ--------------ЖКШ
60:4=15----------60:4+54=69------60:4+40:8=20
81:3=27---------81:3+14=41-------81:3+42:6=34
90:2=45---------90:2+32=77------90:2+36:4=54
72:3=24----------72:3+43=67-----72:3+35:5=31
70:2=35--------70:2+43=78-------70:2+60:10=41
84:7=12---------84:7+32=44------84:7+80:40=14
56:4=14---------56:4+45=59------56:4+24:8=17
95:5=19---------95:5+27=46------95:5+32:8=23
91:7=13---------91:7+56=69-------91:7+90:9=23
72:6=12--------72:6+72=84-------72:6+36:6=18


Сарапшылар 5 тапсырмадан орындайды. Әр топтың жұмысының аяқталу уақыты 3 оқушы 30 сек. Мұғалім сарапшылардың жұмысын тексереді. Сарапшылар Альфа , Бета , Гамма топтарының жұмыс нәтижелерін тексереді.
9 - 10 тапсырмалары дұрыс оқушылар өз тобында отырады. 9 - 10 тапсырмадан кем орындағандар тобын ауыстырады.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырма орындайды.
ТКШ----------АКШ----------------ЖКШ
96:6=16------96:6+43=59-----96:6+36:6=20
87:3=29------87:3+42=71-----87:3+45:9=34
76:4=19-----76:4+54=73------76:4+40:4=29
51:3=17------51:3+ 62=79----51:3+7•5=52
57:3=19------57:3+35=54-----57:3+6•9=73
78:6=13------78:6+46=59-----78:6+8•7=69
72:4=18-----72:4+32=50------72:4+6•8=66
82:2=41------82:2+23=64-----82:2+7•7=90
84:6=14------84:6+63=77-----84:6+9•9=95
64:2=32------64:2+25=57-----64:2+8•8=96

Сарапшылар 5 тапсырмадан орындайды. Әр топтың жұмысының аяқталу уақыты 3 оқушы 30 сек. Мұғалім сарапшылардың жұмысын тексереді. Сарапшылар Альфа , Бета , Гамма топтарының жұмыс нәтижелерін тексереді.
9 - 10 тапсырмалары дұрыс оқушылар өз тобында отырады. 9 - 10 тапсырмадан кем орындағандар тобын ауыстырады.
Бағалау: Альфа тобында отырғандар 5 , Бета тобындағылар 4 , Гамма тобындағылар 3 деген баға алады.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш математиканың білім мазмұны
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
Сандар мен өрнектер
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Толық жүздіктерді қосу және азайту
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу