Бауырсақ ертегісін үзінділеу
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Бауырсақ жол бойымен домалап келеді
Мақсаты: Балаларды ертегілерден қарапайым сюжетті бейнелеуге тарту. Алақан арасына салып домалақтау тәсілін үйрету. Пішінді бұзбай, таза, ұқыпты орындауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: тақтайша, ермексаз, сүрткіш, үлгі мүсін, бауырсақ ертегісінің макеті.
Әдіс - тәсілі: көрсету, әңгімелеу, сұрақ - жауап.
Іс - әрекет этаптары
Мотивациялық - қозғаушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті --------------------------------- Балалардың іс - әрекеті
Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де,
Қуанасын сен де,
Қуанайық достарым,
Жарқыраған күнге!
- Балалар таңертең балабақшаға келе жатқанда
даладан не көрдіңдер?------------------------------------------- Қар
- Қар қандай?--------------------------------------------------------- Қар аппақ
- Ал, мұз неліктен қатып жатыр?
- Өйткені күн суық, қыс мезгілі.
Ұйымдастырушылық - іздестіру
- Балалар, бүгінгі біздің мүсіндеу оқу іс - әрекетіміз ерекше болмақ.
Себебі біз бауырсақты мүсіндейміз.
- Ал, сендер Бауырсақ ертегісін білесіңдер ме?
Бауырсақ ертегісін үзінділеу.
- Бауырсақты соңында түлкі жеп қойды.
Ал, әже мен ата бауырсақты іздейтін болды ғой.
Ендеше біз бәріміз бауырсақты жасап берейік.
- Ол үшін бізге не қажет?--------------------------------------------------- Қамыр
- Дұрыс айтасыңдар, қамыр қажет.
Осы кезде, есік қағылып, аспазшы апай келеді.
- Сәлеметсіңдер ме балалар!---------------------------------------------- Сәлеметсіз бе
- Мен сендердің бауырсақ жасайтындарыңды естіп, сендерге қамыр дайындап әкелдім.
Балаларға қамырды қалай дайындағанын айтып, таратып береді.
Аспазшы: Қаптың түбін қырнадым
Екі уыс ұн жинадым,
Балқаймаққа шыладым
Пісірсін деп бауырсақ
Мен қамыр дайындадым.
- Балалар, сендер бауырсақты жақсылап жасаңдар.
Балаларға бауырсақтың жасалу жолдары көрсету.
- Бауырсақтың пішіні қандай?-------------------------------------- Домалақ
- Түсі қандай?------------------------------------------------------------ Сары
- Балалар, қолымызды жаттықтырып бауырсақты ауада жасап көрейік.
Бауырсақты жасау үшін қамырды алақанға салып,
арлы - берлі есіп домалақтаймыз, яғни алақанға салып
айналдыра отырып домалақ пішінге келтіреміз.
Сергіту сәті: Біз гүлдерше өсеміз -------------------------- Қолды жоғары көтереді тербеледі
Жапырағы жайқалған,
Сабақтары салалы
Желмен бірге ырғалған.
Балалармен жұмыс.-------------------------------------------- Қолдарын жандарына жібереді
Жеке баламен жұмыс.
- Қанекей балалар, бәріміз бауырсақты жасап болдық па?
Ендеше, бауырсағымызды алып Бауырсақ ертегісін сюжетті бейнелеп көрейік.
Әр бала жаcаған бауырсағын алып, ертегіні сюжетті бейнелейді.
Рефлексивті кезең
Балалардың жасаған жұмыстарын бағалау, мадақтау.
- Балалар, бүгін біз не жасадық?
- Жарайсыңдар, бәріңде оқу іс - әрекетіне жақсы қатыстыңдар.
- Қанекей, енді бір - біріміздің қолымыздан ұстап үлкен шеңбер жасайық.
Қараңдаршы, үлкен шеңбер жасадық. Ол біздің бауырсағымызға ұқсайды екен, енді бауырсақтың әнін айтайықшы:
Әжей қойма қырнаған, екі уыс ұн жинаған
Балқаймаққа шылаған, пісіріп маймен сылаған.
Суытып та сынаған, бауырсақпын зулаған!
Енді қонақтарымызға сау болыңыз айтамыз. Ал, үйде ата - аналарымызға бүгінгі мүсіндеу оқу іс - әрекетінде бауырсағымызды көрсетеміз.
Күтілетін нәтиже:
Меңгереді: Ертегілерден қарапайым сюжетті бейнелеуді меңгереді.
Игереді: Алақан арасына салып домалақтау тәсілін игереді.
Күтілетін нәтиже:
Меңгереді: Ертегілерден қарапайым сюжетті бейнелеуді меңгереді.
Игереді: Алақан арасына салып домалақтау тәсілін игереді.
Мектеп жасына дейінгі балаларға ертегіні пайдалану әдіс тәсілдер
Балалар қабілетін ертегі арқылы дамыту
Елжандылыққа тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Кітаптар әлемінде үйірмесін ұйымдастыру
Мектеп жасындағы балаға ертегі арқылы адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
3- 4 жастағы балалармен өтікілетін тіл дамыту сабағы
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДЕ ЖҮРГІЗІЛГЕН ІС-ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР
Мектепке дейінгі балаларда қиялдың дамуы
Жас ерекшелік топтарында дамытушы ортаны ұйымдастыру ерекшеліктері
Ертегіні мектеп жасына дейінгі баланың математикалық ойларын қалыптастыру құралы ретінде пайдалану
Қайдан келдің, бауырсақ
Қызыл телпек ертегісіндегі Қызыл телпек
Кемпірім бауырсақ пісірші
Мағжан ЖұмабаевШолақ айдар, шөп желке, Бауырсақ мұрын, бүйрек бет, Былқ - сылқ етіп жүргенде, Ойламайсың ба үйрек деп
Түлкі бауырсақты жеп қоймақшы
Таба құймаққа арналған немесе бауырсақ пісіріп жүрген таба болса құба - құп
Жақсылыққа жақсылық ертегісін бейне таспадан тыңдату
Толағай әдеби ертегісінің мазмұны, идеясымен таныстыру
Мақтаншақ қоян ертегісін оқып беру
Өте жақсы, балалар бауырсақты қасқырдан құтқарып алдық