Сендер қай жыл мезгілі туралы айтылғанын айтасыңдар

Білім беру саласы: Шығармашылық , Қатынас , Таным , Әлеуметтік орта
Бөлімі: Бейнелеу, тіл дамыту, математика, қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Орманға саяхат
Мақсаты: Балаларға қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру
Ормандағы аңдарға, құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Балалардың сөздік қорын және саусақ маторикасын дамыту.
Сабаққа, ойынға деген қызығушылығын арттыру.
Көрнекілік: Орман көрінісі, үнтаспа, құстар, шана, қар, қоян.
Әдіс – тәсілдер: Сұрақ – жауап, әңгімелеу.

Сабақ барысы:
Балалар, келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Ренжуді білмейміз.
Қуанамын менде,
Қуанасың сенде,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге!

Балалар мен сендерге өлең жолдарын оқимын. Сендер қай жыл мезгілі туралы айтылғанын айтасыңдар.
Аяз қысып,
Өрнек сызып,
Терезені торлады.
Қар омбығып,
Бет домбығып,
Балдырғандар ойнады.
Кейде ұлып, кейде жұлып,
Ұйытқып боран соғады.
Айтыңдаршы бүлдіршіндер,
Бұл қай кезде болады?
- Қыс мезгілі.
- Қыс мезгілінде неше ай бар?
- Үш ай, желтоқсан, қаңтар, ақпан.
- Қыста қандай өзгерістер болады?
- Қар жауады, күн суық болады, аяз болады.
- Жарайсыңдар.
Балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Орманға саяхат
- Орманда нелер тіршілік етеді?
- Қоян, түлкі, қасқыр...
Дұрыс, енді орманның суретін салмас бұрын орманға саяхатқа барып, қыс ерекшелігін тамашалап қайтайық.
- Саяхатқа шығуға дайынбыз ба?
- Иә
Олай болса шанаға отырайық.
- Балалар, қар үстінде жүргенде қандай дыбыс естіледі?
- Қырт – қырт
- Ауа – райы қандай?
- Суық, боран, аяз
- Бізге алыстан бір дыбыстар естіліп тұр, ол ненің дыбысы?
- Құстардың
- Міне, орманға да келдік.
Орманнан Қар ханшайымы шығады да:
- Кім орман тыныштығын бұзған?
Балалар таңырқай Қар ханшайымына қарайды.
Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе, Қар ханшайымы!
Біз орманның тыныс – тіршілігін тамашалауға келіп едік.
(Балалар амандасады)
Қар ханшайымы: Сәлеметсіздер ме, балалар! Менің мезгілімде орманға келіп қалған екенсіңдер, қыс туралы не білесіңдер?

Нұрбек: Лебі мұздай ызғарлы,
Алып келді қыс қарды.
Қысқа түндер ұзарды,
Ұзақ түндер қысқарды.
Аяз сүйіп қарсы алған,
Жердің аппақ тұлғасы.
Қыстың айы – Қаңтардан
Басталады жыл басы.

Фариза: Аппақ – аппақ жапалақтап,
Қар жауады тынбастан.
Қалың орман қар жамылған,
Маужырайды түнгі аспан.
Мирас: Бір топ бала сырғанап,
Барады, әне жарысып
Қалды артында қыр, алап,
Іздерінен қар ұшып
Қырау қатып жағаға,
Аяз беттен өбеді.
Бірі мініп шанаға,
Бірі шаңғы тебеді.
Сәтте қарап тұрмайсың,
Көңілді еді қыс қандай!
Шаңғыменен зырлайсың,
Қанат бітіп ұшқандай.

- Ағаш басына назар аударыңдаршы, нелер отыр?
- Құстар
- Қандай құстар қыстап қалады?
- Қарға, суық торғайлар, тоқылдақ
- Құстарға байланысты сергіту сәтін білеміз бе?

Сергіту сәті:
Орманда қараңғы,
Бәрі – бәрі ұйқыда.
Үкі ғана ұйықтамапты
Маңғазданып отыр қатты
Әрі - бері отырды да
Қараңғыға қанат қақты.
Мынау бұта түбіне жақындаңдаршы.
Мұнда бізден жасырынып қояндар отыр екен
- жүні қандай?
- үлпілдеген.
- қоянның түсі қандай?
- ақ
- қоянның неше құлағы бар?
- екі
Қоянға байланысты тақпақ білесіңдер ме?
Ақ қоян - ау, ақ қоян
Үркек қоян сақ қоян
Қаша берсең қалыңға
Қорқағым деп ат қоям.

Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып секірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің,
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Тәрбиеші: Қар ханшайымы, біраз серуендедік, енді осы орманнан алған әсерімізді балабақшаға барып бейнелейік.
Балалар қоштасып, орманнан балабақшаға қайтып кетеді. Балалар енді орнымызға отырып, ойын. ойнап жіберейік.
Дидактикалық ойын: Қайда бардым, не көрдім?
Қыста барып орманға,
Ішіне біраз бөгелдік.
Айтыңдаршы балалар
Орманнан біз не көрдік?
Балалар: Қар, Қар ханшайымы, құстар, қоян.
Жарайсыңдар балалар, ендеше алдарымыздағы суретті бояймыз.
(Балалар суретті үлгі бойынша салады)
Қорытынды: Барлығыңыз сабаққа жақсы қатыстыңыздар. Сендер өте ақылдысыңдар, сендерге рахмет!



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Дидактикалық материалдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту.
Күз мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Балаларды табиғатпен таныстырудың маңызы
«Мектепке дейінгі балалардың уақытты қабылдау ерекшеліктері»
Бастауыш мектептің дамуында М.Дулатовтың педагогикалық көзқарастары мен ғылыми ізденістерінің алатын орны
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Қазақ тілі сабағында дидактикалық ойындарды пайдалану жайлы
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Қыс мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Мемлекеттің пайда болуы туралы