Сызбадағы тірек сөздермен Сүзбе деп аталатын мәтінді құрап жаз

Сауат ашу 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлем.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Бауырсақ, колобок, bob.

Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жарқын болсын күніміз,
Жарқын болсын үніміз.
Елін сүйіп ер жетер,
Біз болашақ гүліміз.
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.

Үй тапсырмасы
Сабақтың ортасы
Практикалық жұмыс.
Қай ыдысқа су, қай ыдысқа сүт құйылғанын тап.
4 - жаттығу. Сызбадағы тірек сөздермен Сүзбе деп аталатын мәтінді құрап жаз.
Мәтін дегеніміз не?
Мәтіннің неше түрі бар?
- Мәтін не жайлы айтылған?
- Мәтіннің құрылымының бөліктері қандай?
- Мәтін нелерден құралған?
- Сүзбе құрттың пішінің қарап көрейікші?
- Осындай домалақ пішінді тағы да қандай ұлттық тағамдар білеміз?
- Бауырсаққа байланысты қандай ертегі білесіңдер?
Ендеше видео жазбаға назар аударыңдар. 1 - жаттығу
Ертегіні тыңда. Бауырсақ.
Ертегі не туралы айтылған?
Ертегі немен аяқталады?
Балалар бауырсақ ертегісінде қу түлкі
айласын асырып бауырсақты жеп қояды екен. Ал бізге бауырсақты жегізбей аман алып қалу үшін қоян, қасқыр, аю, түлкі өздерінің тапсырмаларын алып қонаққа келген екен. Ендеше біз бауырсақты түлкіге жегізбес үшін алып келген тапсырмаларын орындап көрейік.
Сахналық қойылым
Қоянның тапсырмасы
2 - жаттығу
Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.
- Неден пісірейін? Ұн жоқ қой.
- Әй кемпір – ай!
СӨЙЛЕМ АЯҚТАЛҒАН БІР ОЙДЫ БІЛДІРЕДІ. СӨЙЛЕМНІҢ БІРІНШ СӨЗІ БАС ӘРІПТЕН БАСТАЛЫП ЖАЗЫЛАДЫ. СӨЙЛЕМЕН СОҢ НЕ НҮКТЕ. НЕ СҰРАҚ БЕЛГІСІ? НЕ ЛЕП БЕЛГІСІ! ҚОЙЫЛАДЫ.
Қасқырдың тапсырмасы
3 - жаттығу
Көркем жаз
Аюдың тапсырмасы
4 - жаттығу
Сөйлемдерді тиісті дауыс ырғағымен оқы және суретпен сәйкестендір.
5 - жаттығу
Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрап жаз. Сөйтіп біз баурсақты түлкіден құтқарып қалдық.
Әңгіме оқимын. Сөйлем. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Бастауыш сынып оқушыларын жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
Лексикография
Омонимдес морфемаларды оқытудың жолдары
Грамматика мен тіл дамыту жұмыстарына үйретудің әдіс тәсілдері.
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Шығармашылық шыңдалу – басты бағыты туралы
Біріккен сөздердің жасалуы
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының ауызша тілін дамыту әдістемесі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
СБЖ-ның схемасын өңдеп сызу
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
МАХАББАТ ДЕП ТҮСІНДІ МЫНА ӘЛЕМДІ..
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу