Ментальды карта

Балқаш қаласы,
С. Сейфуллин атындағы №7 мектеп – гимназиясы
бастауыш сынып мұғалімі Тлеукулова Қымбат Абетовна

Әдебиеттік оқу
Тақырыбы: Астана – бас қала.
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Стратегиялар: Топ ұстанымын құру .
Диалог Қайта бағыттау .
Маршрут картасы .
Сергіту сәті Әнге билету .
Ментальды карта . Бес жолды өлең .
Рефлексия Бір сурет, бес сөз .
Мақсаты: Қазақстанның астанасы - Астана қаласы жайлы білімдерін сыни ойлау арқылы толықтыру
Міндеттері: - Астана қаласының көрікті жерлерін білу және мәтіндегі негізгі ойды ашу;
- топтық жұмыс арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру;
- өз ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру

Ұйымдастыру:
Оқушыларды психологиялық дайындау.
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!
1. Топқа бөлу.
Сурет қиындылары
Оқушылар бірлесе жұмыс істеу үшін топқа бөлінеді, қиылған суреттерді құрастыру керек.
Астана, Алматы, Қарағанды, Балқаш топтары болады.

2. Топ ұстанымын құру.
Маршрут картасы арқылы Астана қаласындағы көрнекі жерлерді аралау. Әр аялдамада тапсырма орындайды.

1-аялдама:
Астана қаласының картадағы орны.

2-аялдама: Бәйтерек
Оқулықпен жұмыс
Әр топ мәтінді бөлімге бөліп оқиды.

3-аялдама: Ақ орда

Диалог Қайта бағыттау
Сұрақтар:
- Мәтінде не туралы айтылған?
- Кісі, жер-су аттары қалай жазылған?
- Астана қаласында болғандарың бар ма?
- Қазақстанның басқа қалаларынан айырмашылығы бар ма? Қандай? Дәлелде.

4-аялдама: Бейбітшілік және келісім сарайы
Сергіту сәті Әнге билету
Астана туралы ән.

5-аялдама:
Шабыт шығармашылық сарайы

Ментальды карта
- Қазақ жерінің табиғатын, кен орындарын, атақты адамдарының аттарын ментальды картаға салу.
1-топ: Таулары.
2-топ:Кен байлықтары.
3-топ: Атақты адамдары.
4-топ: Қалалары.

6-аялдама:
Назарбаев Университеті

Бес жолды өлең .
Зат есім(1)
Сын есім, сын есім(2)
Етістік, етістік, етістік(3)
Сөйлем(4)
Зат есім

Рефлексия: Бір сурет, бес сөз .
- Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді?
Бағалау
Ойлау қызметінің қандай түрлерін сабақта пайдаланғанын анықтау.
Формативті бағалау жүргізу.
Үйге тапсырма
Астана – бас қала. (эссе жазу)



Ұқсас жұмыстар

Картографиялық бейнелеу тәсілі
Гаж және картометриялық зерттеу мен талдау
Когнитивтік лингвистика және әлемнің тілдік бейнесі
Әлем бейнесі және әлемнің тілдік бейнесі ұғымдары
Интеллект карта құрудың алгоритмі
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Тұрақты сөз тіркестері
Жеткіншектік шақта дамудың психологиялық ерекшеліктері
Шет тілін оқытуда интерактивті әдіс - тәсілдерді қолдану
Информатика пәні мұғалімі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Жүрек –қан тамыр жүйесін лабораториялық және инструменталдық әдістермен зерттеу.
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Генетикалық карталар туралы
СССР-ДІҢ САЯСИ-ӘКІМШІЛІК КАРТАСЫ
Генетикалық карталар
Қартайғанда асығудан қорқады екенсің
Географиялық карталар
Тақырып Географиялық карталар
Құл Алшын Қартайұлы, Құл батыр (1673 - 1742) - шектінің алғашқы ұраны, Бақтыбай батырдың ұстазы