Алғырлар Ойын кезеңдері
Сайыстың тақырыбы: Талапты да, талантты оқушылар интеллектуалды ойыны.
Мақсаты:
1. Оқушылардың жан - жақты білімін тексеру, пысықтау;
2. Ой - өрісін, танымдық белсенділігін дамыту, әр түрлі пәнге қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін арттыру;
3. Тапқырлыққа, тез ойлауға, ортада өз ойын талқылауға баулу.
Сайыстың түрі: Интеллектуалды ойын.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, әр түрлі сұрақтар, тесттер.
Ойыншылар: 2 сынып оқушылары
Сайыстың жүрісі:
1 - жүргізуші: Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар мен қадірлі оқушылар!
Бүгінгі 2 сыныптарда өткізгелі отырған Талапты да, талантты оқушылар интеллектуалды ойынына қош келдіңіздер!
Қош келдіңіз талантты да тапқырлар,
Танытатын білімдерін сан қырдан.
Бүгінгі күн күтіп отыр сіздерді,
Көрінер деп бәйгенің биік шыңынан!
Қош келдіңіз көрермені сайыстың,
Жанашыры болыңыздар бұл істің.
Бастан – аяқ қошеметпен қатысып,
Талантты мен талаптыны табайық!
Сонымен қарсы алыңыздар ең талантты оқушылар!
Оқушылар хормен:
Талантты да талапты оқушымыз,
Білімді ой - санаға тоқушымыз.
Білімге иек артып сайысуға
Сайыстың төріне біз келіп тұрмыз!
2 - жүргізуші: Бірі артып сыныбының намысын,
Бірі арқалап қоғамдағы жұмысын,
Бірі салмақ өз өнерін ортаға,
Өздерінің сенім артып ойына,
Енді бірі көркем сөздің шебері.
Шалқып отыр бүгінгі күн кемелі,
Білімінің бүгінгі күн жемісін
Келіп тұр - ау бұлардың да көргісі. - деп, біз ойынымызды бастаймыз.
1 - жүргізуші: Ойынға қатысушы топтар
1. Тапқырлар
2. Алғырлар
Ойын кезеңдері:
1. Таныстыру: Мыңның жүзін білгенше - бірдің атын біл
2. Білегіңе сенбе, біліміңе сен Жұмбақ шешу!
3. Өнер алды - қызыл тіл мақал сайысы
4. Кім көп біледі?
5. Ойлан тап!
6. Ана тілі
7. Қазақ тілі
8. Математика
9. Дүниетану
2 - жүргізуші:
1 - кезең: Таныстыру: Мыңның жүзін білгенше - бірдің атын біл
Алғашқы кезең әрине таныстыру
Жақсы ғой мүшелермен таныс болу.
Екі жұлдыз, бір тілек, ізгі ниет.
Қошеметтеп баршаңыз ниет қылу.
Алғырлар
Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар,
Білімді санасына тоқушылар.
Білімімен, өнерлерін ортаға сап,
Шықты міне, Алғырлар атты сайысшылар.
Топ атын алғыр қойған алғырлармыз,
Шетімізден білімді балғындармыз.
Топ жарып, алға шығып озып жатсақ,
Бұл қалай болды екен деп таң қалмаңыз.
Біздің топ ұраны: Нақты жауап, саналы шешім береміз,
Ұшқыр ой мен білімімізге сенеміз!
Тапқырлар
Топ атауы ойы жүйрік тапқырлар,
Жарыс көрсе күш - қуаты жалындар.
Логикалық тапсырмалар шешуде,
Алдыңғы топ қатарынан табылған.
Біздің топ ұраны: Тапқыр болу - ізгі арман, мұратымыз,
Талмасын әрдайым да қанатымыз!
1 - жүргізуші:
Кім жеңді, кім жеңілді деп жүрмейік,
Әділ қазы бағасына жүгінейік.
Сайысқа баға беріп сөз айтатын,
Қазыларға төрден орын берейік!
Әділ қазылар алқасын төрге шақырамыз: Бибігүл апай, Айжарқын апай, Салтанат апай.
2 - жүргізуші:
2 - кезең: Білегіңе сенбе, біліміңе сен Жұмбақ шешу!
Сөз мәйегін жұмбақпен өрнектеген,
Астарын сөз бұйдалап суреттеген.
Ұшқыр ой қиялына жетелейтін,
Жұмбақ шешу кезеңіне кезек берем.
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
Оқыту барысында ойын технологиясының тиімділігі
Бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытуда көрнекілік арқылы білім беру жолдары
Ойын арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
«Биология» пәнінен зертханалық және практикалық сабақтар
Ойын технологиясы aрқылы бaстayыш мектеп оқyшылaрының оқy белсенділігін қaлыптaстырy
Педагогикалық колледждерде бастауыш мектеп мұғалімдерінің математикадан дамыта оқытуға әдістемелік даярлығын арттыру
Бастауыш сынып математикасын оқытуда ойын элементтерін қолдану
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда ойын есептердің маңыздылығы
Даярлық топта математиканы дамыта оқытудағы сабақтастық мәселелері
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы