Әнұранның авторларын ата

Сабақтың тақырыбы: Менің туым. Б. Үсенбаев
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Өлеңді мәнерлеп оқуға; оқығанын жүйелі баяндай білуге қалыптастыру, өлеңдегі ақынның айтайын деген ойын түсіндіру арқылы оқушыларды ел рәміздерін құрметтей білуге үйрету.
Дамытушылық: Сөйлеу тілін, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту, шығармашылық жұмыстар арқылы ойын еркін айтуға, қиялын, арманын іске асыруға жетелеу.
Тәрбиелік: отансүйгіштікке, өз елін, жерін қорғай білуге, ел рәміздеріне құрметке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Жаңа білім беру.
Сабақ түрі: Саяхат сабақ
Сабақтың өткізудің әдіс - тәсілдері: ой қозғау, әңгімелесу, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.

1. Қызығушылығын ояту.
Қазақстан дейтін менің бар елім,
Жатыр алып жарты дүние әлемін!
Бұл даланы алғаш көріп қуанғам,
Бұл далада өскен жанда жоқ арман!
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Желтоқсан тағлымы өлеңін жатқа сұрау.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Ой қозғау.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет, егеменді ел. Бірақ осы күнге жету үшін біздің халқымыз қаншама қиын - қыстау кезеңдерді бастан өткізді. Қаншама жылдар бойы Қазақстан тәуелсіздік алуға тырысты.
Бір сәтке өткенге көз жіберейік.
Бейнетаспа ( Желтоқсан көтерілісі)

Мұғалім: Бүгін біз бәріміз Қазақстанның астанасы болған бас қалаларына саяхатқа шығамыз.

1 - аялдама. Қызылорда Слайдтар көрсету.
1925 - 1929 жылдары Қазақстанның астанасы болды.
Үзінді ойыны арқылы сұрақтарға жауап бересіздер.
• Қазақстан өз тәуелсіздігін қашан қабылдады?
• Еліміздің бас қаласын ата.
• Астана қай өзеннің жағасында орналасқан?
• Тұңғыш Президент қашан сайланды?
• Тұңғыш Президенттің атын ата.
• Ел рәміздері қашан қабылданды?
• ҚР Конституциясы қашан қабылданды?
• Мемлекеттік Елтаңбаның авторларын ата.
• Әнұранның авторларын ата.
• Мемлекеттік Тудың авторларын ата.

2 - аялдама. Орынбор
1920 - 1925 жылдары Орынбор бас қала болып жарияланды. 2 - слайд.
2. Мағынаны тану.
а) Ел рәміздерінің, авторларының суреттерін көрсету. 3 - слайд
Авторы – (суретші Ш. Ниязбеков)
Күн – өмір сүрудің белгісі. Күн сәулесі Қ - ң барлық жеріне нұрын шашып, сәулесін төгеді. Оның жылуы жер бетіндегі бүкіл тіршілік атаулыға ортақ.
Қыран – киелі, қасиетті құс. Егемендік алған Қазақстан қыран сияқты биікте болсын, ғұмыры ұзақ болсын дегенді білдіреді.
Ою – қазақ халқының мәдениетінің бір көрінісі.
Түсі – көк. Ашық аспан мен тыныштықтың белгісі.
Ту – тік бұрышты, 2х1
ҚР – ның Туы еліміздің үкіметтік ғимараттарында ілінеді. Сонымен қатар мемлекеттік мерекелерде қала алаңдарында ілінеді.
Спорттық жарыстарда, халықаралық іс – шараларда қазақ елінің көк Туы көтеріледі.
3. Оқулықпен жұмыс.
ә) Өлеңді мәнерлеп оқу.
4. Жаңа сөздермен жұмыс.
в) Шоқтығым, таңдай қаққан, шартарап, сыңармын, тыныштықтың деміндей деген жолдардың мағынасын түсіндіру.

3 - аялдама. Алматы Алматы қаласының көріністері. 4 - слайд.
1929 - 1997 жылдар аралығында астана болды. Алматы - мәдениет пен өнер, білімнің орталығы. Медеу спорт кешені – бүкіл республика мақтанышы.
Қалада 100 - ге жуық жоғары оқу орындары, ондаған театрлар, концерт, кинозалдар бар. Республика тәуелсіздігінің белгісі - Алтын адамның мүсіні алыстан көз тартады.
5. Өлеңге талдау жасау
г) Өлең сендерді қандай сезімге бөледі?
- Қазақстан туын сипаттап бер.
- Өлең мазмұнына сай қандай сурет салуға болады?
6. Оқушыларға мәнерлеп оқыту, теріп оқыту.

ІҮ. Сабақты қорытындылап, бекіту
4 - аялдама. Астана 5 - слайд
1997 жылы саяси, экономикалық, халықаралық жағдайларға байланысты республиканың бас қаласы - Ақмолаға көшірілді. Әсем Есілдің жағасын бойлай Президент сарайы, Парламент ғимараты, Еуразия университетінің корпусы т. б. ғимараттар бой көтерді. Парламент үйінің алдындағы қазақтың үш биі: Төле би, Қазыбек би. Әйтеке бидің ескерткіштері халқын болашаққа бастағандай бейнеленген. Аспанға атылған ақ барыс мүсіні - жас Қазақстанның ХХІ ғасырдағы жарқын да бақытты болашағының символы. Астана қаласының символы - Бәйтерек ашылып келе жатқан қызғалдақ сияқты.
1 - топ. Өлең жолдарын жалғастыру:
................ күлімдеп, (Күн шықты)
................ әлемге. (Шуағын шашып)
................ гүлденді, (Қазақ елі )
................ бар елге. (Танылды енді )
2 - топ. Өлең мазмұнына сай сурет салу.
3 - топ. Отан, ел, жер туралы мақалдар айту.

Ү. Қорытындылау: Әңгімелеу кестесі арқылы.
Өлең атауы.
Авторы.
Не туралы?
Ту белгілері қандай?
Не үйреніп, не білдік?
ҮІ. Бағалау:

ҮІІ. Үйге тапсырма беру.
Өлеңді жаттап келу.
Көрші мемлекеттердің туларының суреттерін жинау



Ұқсас жұмыстар

Мәдени - тарихи мұрадағы және патриотизмді қалыптастырудағы саяси рәміздердің маңыздылығы
Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алуы
Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы
Әдебиеттік оқу сабағында ұлтжандылық сезімін қалыптасыру
Балалардың мемлекеттік символдарға когнитивтік қатынасын тәрбиелеу
Менің Қазақстаным!
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздер кітабынан
Мемлекеттік символдардың жасалуы:тарихы, мазмұны, мәні
Әнұран – елдік пен егемендіктің белгісі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері (нышандары)
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі