Жазбаша көбейту және бөлу

Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу.
Мақсаты: 1. Жазбаша көбейту және бөлуден алған білімдерін бекіту, тиянақтау.
2. Оқушылардың дүниетанымын кеңейту.
3. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тарауынан алған білім - икемділіктерін іске асыра білуге дағдыландыру.
Типі: Білімді бекіту.
Әдісі: Топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Ақпараттық құралдар.

Барысы: І. Ұйымдастыру.
а) Сабақты ертеңгілікпен бастау.
Мұғалім: Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз
Қайырлы күн, балалар.
Қайырлы күн, қонақтар.
Балалар: Күндей жадырап
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай мөлдір, таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.

- Балалар бүгінгі жаңа сабағымыздың түрі жарыс сабақ. Біз 3 топқа бөлініп өз білімдерімізбен жарысқа түсеміз, жеңіске жетуге тырысамыз.
І топ Ойшылдар , ІІ топ Дарындылар , ІІІ топ Жас ғалымдар .

Мақсаты: Әр жеке оқушыларға сабаққа жауап берулеріне байланысты жұлдызшалар беріліп отырады. Сол бойынша жеке оқушылар бағаланады. Жеңіске жеткен топ анықталады.
Сабақ 9 кезеңнен тұрады.

1. Бәйге.
2. Кім зерек? ойыны.
3. Сандық субтест.
4. Теңдеу шешу.
5. Артық сан мен артық сөзді тап.
6. Сәйкестендіру тесті.
7. Математикалық домино.
8. Тездет, бірақ қателеспе!
9. Жұлдыз санау.

І кезең. Бәйге
Мақсаты: Өткенді қайталау, естеріне түсіру.
Математикалық тест тапсырмалары
1) Немересі 8 жаста, ал әжесі одан 10 есе үлкен. Әжесінің жасы нешеде?
а) 8+10
ә) 8 х 10
б) 10+8
Бүгін бізде қонақта болған достықтың, әдеміліктің белгісі
Ақ көгершіннің құрметіне Ақ көгершін әнін орындайық.
Рахмет балалар, сабағымыз аяқталды.

2) Белгісіз санды тап.
8 Х = 240
а) 232
ә) 248
б) 30
3) Ұзындығы 7см, ені 5см тік төртбұрыштың ауданы нешеге тең?
а) 35 см 2
ә) 12 см 2
б) 24 см 2
4) Қандай сан 2, 3 және 7 сандарына
қалдықсыз бөлінеді?
а) 24
ә) 35
б) 42
5) 3 санының кубы нешеге тең?
а) 18
ә) 27
б) 9
6) Бір тәуліктің 1 6 бөлігі нешеге тең?
а) 6
ә) 4
б) 12
7) Альбом 60 теңге, кітап одан 4 есе қымбат тұрады. Сатып алуға екеуіне қанша ақша жұмсалады?
а) 280 тг
ә) 240 тг
б) 300 тг
8) 59: 8 = 7 бөліндісінде қанша қалдық қалады?
а) 3
ә) 4
б) 1
9) Қай мысалды көбейтумен алмастыруға болады?
а) 11+21+31
ә) 15+15+15
б) 5+6+5
10) Әлияның 120 теңгесі бар еді. Ол біреуі 50 теңге тұратын 2 қаламсап сатып алды. Әлияның неше теңгесі қалды?
а) 120 - 50 +2
ә) 120 - 50 х 2
б) (120 - 50) х 2
Оқулықпен жұмыс № 1 тапсырма (ауызша)

ІІ кезең. Кім зерек? ойыны
Бұл кезеңде оқулықта № 2 тапсырма орындалады.
ІІІ. Кезең. Сандық субтест
Мақсаты: Бос орындардағы тиісті сандарды табу.

ІҮ. Кезең. Теңдеу шешу
Оқулықтағы 3 – тапсырма.
3 топтан 3 оқушы орындайды.

Ү. Кезең.

Артық сан мен артық сөзді тап.

ҮІ. Кезең. Сәйкестендіру тесті.
Оқулықтағы № 4 тапсырма тексер
А) (10 + 438 ): 4 = 114 --------------- Ә) (10 + 238 ) – 4 = 245
(18 + 438): 4 = 112 -------------- (11 + 238) – 4 = 244
(26 + 438): 4 = 118 -------------- (12 + 238) – 4 = 247
(34 + 438): 4 = 116 -------------- (13 + 238) – 4 = 246
ҮІІ. Кезең. Математикалық домино.
Мақсаты: Ойымызды сергіту мақсатында берілген цифрларды көбейту, бөлу амалдары арқылы шешіп жоғалған әріпті табу.
Жоғалған әріптерден әдептілік сөзі шығады. Оқушылардан Әдептілік туралы сөздер, мақал – мәтелдер сұрау. Мысалы:
Сіз, біз, саламатсыз ба, сау болыңыз, рахмет, кешіріңіз, т. б
1. Әдептілік ар ұят, адамдықтың белгісі.
2. Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені т. б.
ҮІІІ. Кезең. Тездет, бірақ қателеспе.
Мақсаты: математикалық жұмбақ есептерді тез, қателеспей есептеу.
(Жұмбақ есептер үнтаспа арқылы беріледі ).

ІХ. Кезең. Жұлдыз санау.
Бұл кезеңде оқушылардың жинаған жұлдызшалары арқылы білімдері бағаланады. Жеңіске жеткен топ анықталады.



Ұқсас жұмыстар

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Өрнектер құрастыр
Жазбаша қосу және азайту
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш математиканың білім мазмұны
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Бастауыш мектепте математиканы жазбаша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Сандар мен өрнектер
Арифметикалық амалдар мен олардың қасиеттері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару