Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру


Алматы облысы, Ескелді ауданы,
Ескелді ауданы әкімдігінің Қоңыр отра мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Умирбекова Данагүл Алкеновна

Ана тілі 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бала, бала, бала! ... деп. Мәтін
Мақсаты: Мәтін түрлерімен таныстыру. Мәтіндегі негізгі ойды түсіну. Мәнерлеп оқуын жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: Жаңа білімді түсінеді. Мәтіннің түрлерін ажыратады. Логикалық ойлауы артады.
Көрнекілік: плакат, үлестірмелі парақшалар.
Әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу.

Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Шаттық шеңберіне жиналады.

Оқушылар шеңберде жиналып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу
Санау арқылы топқа бөлу.
Топқа бөлінеді. Топ ережесін қайталайды.
Қызығушылықты ояту
Бағдарлау - мотивациялық кезең

Тапсырмаларды орындай отырып жеті ата туралы түсінік алады.

Мағынаны тану
Мәтіннің үш бөлімі болады:
Басы
Негізгі бөлімі
Соңы
Ереже
Мәтін - мағына жағынан өзара байланысты екі не одан да көп сөйлемнен құралады. Мәтінге ат қоюға болады.

Оқулықпен жұмыс.
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Оқушыларға оқыту.
Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.
Өлеңге ат қою.

Жаттығуларды шартына қарай орындайды.
Мәтіннің үш бөлігі болатыны туралы білім алады.
Өлеңді оқып, сұрақтарға жауап береді.
Жаттығуды орындап білімі толығады.

Сергіту сәті
Ағаштар тербеледі,
Алдымнан жел еседі.
Кіп - кішкене ағаштар
Биік болып өседі.
Сергіту сәтін жасайды.

Ой толғаныс
Сәйкестендіру тесті.
1) мәтін ------- а) Ай, апа, дәптер,
2) Сөз ---------------- ә) Ақан мен Асан тау басына шықты.
3) Сөйлем --------------- б) Әлемде алуан түрлі құстар бар. Олардың біразын су құстары дейді. Себебі олар көбінесе суда мекен етеді.
Сәйкестендіру арқылы мәтін туралы білімі толығады.
Үйге тапсырма: Өлеңді мәнерлеп оқу. Күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Не сәтті шықты?
Не сәтсіз шықты?
Алдағы уақытта нені дамыта аламын?


Ұқсас жұмыстар
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері