Менің әуес ісім - спортпен шұғылдану

І. Сабақтың тақырыбы: Менің әуес ісім - спортпен шұғылдану.

ІІ. Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушыларға тақырып бойынша мәлімет беріп, тақырып бойынша білімдерін жүйеге келтіру, грамматикалық ұғымдарды сауатты әрі дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнге қызығушылығын арттыру;
ә) дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау, көру, қабілеттерін дамыту; ой түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру;
мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой – өрісін кеңейту.
б) тәрбиелік: спортпен шұғылдануға, салауатты өмір салтын ұстануға баулу;
ІІІ. Сабақтың түрі: аралас сабақ
ІҮ. Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, диалог, сөзжұмбақ, рөлге бөліп оқу, топтастыру
Ү. Сабақтың көрнекілігі: суреттер, слайд
ҮІ. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, дене тәрбиесі
ҮІІ. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй жұмысын сұрау
7 - тапсырма, 152 - бет.

ІІІ. Жаңа сабақ
1. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, барысымен таныстыру.
2. Спорт топтастыру.

3. 1 - тапсырма. Берілген сөйлемдерді аяқтаңдар.
1. Менің әуес ісім -... шұғылдану.
2. Спорттың... көп.
3. Мен аптасына екі рет футболға....
4. Біз баскетболдан... орын алдық.
5. Спорттың қай - қайсысы да денсаулыққа....

4. 2 - тапсырма. Төмендегі сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар.
Шұғылдану, денсаулық, әуес ісім.

5. 3 - тапсырма. Берілген өлеңді оқып, Қанаттың мінезіне сипаттама беріңдер.
Футбол түгіл, хоккейді
Біледі ғой көп адам.
Допты қыздар теппейді,
Ал мен болсам, тебе алам!-
Дейді Қанат, мақтанып.
Білгішін - ай, мынаның!
Жылауға да шақ қалып,
Мен ренжіп тұрамын.
Менде оның ісі жоқ,
Оған мақтау керегі.
Көп білетін кісі боп
Көрінгіі келеді.

6. Суретті диктант Спорт .

7. 5 - тапсырма. Берілген диалогты оқып, Гүлнәрдің шахматқа әуестігі туралы өз түсінгендеріңді айтыңдар.
Шахматшы Гүлнәр
- Фәния апай, сәлеметсіз бе, Гүлнәр үйде болса, телефонға шақырып жіберіңізші.
- Есен - саусыз ба, таң атпай жатып телефон шалып тұрған кім дейін?
- Мен ғой, апай! Аида Мүсілімқызымын!
- Ә, Аида апайы екенсің ғой, қазір шақырайын.
- Гүл - л - нәр! Аида апайың сені телефонда тосып тұр.
- Гүлнәр, сүйінші! Киев қаласында өтетін чемпионатқа сен баратын болдың. Шахмат федерациясынан жеделхат менің жатыр.
- Менімен бірге сіз де барасыз ба?
- Ол жағын білмеймін, оны республикалық спорт комитеті шешетін болады. Кіммен барсаң да, әйтеуір, үлкен шах - матқа жолың енді ашылды білем. Ал қазір уақыт тығыз, комитетке тез кел.
- Қазір жетемін, апай!

8. Сергіту сәті Берілген спортшыларды спорт түрлерімен сәйкестендір

9. 6 - тапсырма. Берілген сөйлемдерді мағынасына қарай құраңдар.
1. Шахмат V ғасырда...
2. Шахматтан тұңғыш рет дүниежүзілік бірін - шілік...
3. Шахматтан дүние жүзінің тұңғыш чемпионы...
4. Лондонда әйелдер арасында...
3. Вильгельм Стейниц болды.
4. дүниежүзілік біріншілік өтті.
2. АҚШ - та өтті.
1. Индияда пайда болған

ІІІ. Қорытындылау
ІҮ. Үйге тапсырма
4 - тапсырма, 152 - бет.
Ү. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыруды теориялық тұрғылар
Дене шынықтырудың басты бөлігі спорт
Оқушылардың салауатты өмір сүру салтын қалыптастырудың мәні
Гимнастика жаттығулар жиынтығы
Темперамент типтерінің сипаты
Темперамент пен мінез-құлықты психогенетикалық зерттеу
Сынып жетекшісі
Психологиялық дайындық сипаттамасы
Салауатты өмір сүру
Салауатты өмір сүру салтын оқушыларда қалыптастыру
Банктік есепшот келісімі
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Менің Отаным – Қазақстан
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
Менің елім – Қазақстан
Елім менің - еңселі
"Ұстазым, менің ұстазым!"
Менің қымбат жаным!
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу