Балабақша тәрбиешісі Гульмира ЕспусиноваБүлдіршіндерді балалар көркем әдебиет әлеміне баулуЭССЕӘрбір саналы жан бақыт дегенді жүрек қалауымен өмір сүру, қызмет ету, өзгеге қуаныш сыйлау деп түсінетін болар

Балабақша тәрбиешісі Гульмира Еспусинова

Бүлдіршіндерді балалар көркем әдебиет әлеміне баулу
ЭССЕ
Әрбір саналы жан бақыт дегенді жүрек қалауымен өмір сүру, қызмет ету, өзгеге қуаныш сыйлау деп түсінетін болар. Мен үшін балалармен жұмыс жасау, олардың қуанышы мен күлкісінен нәр алу бақыт. Балалардың жәудіреген жанарларынан тазалық пен пәктікті, күлкілерінен риясыз тазалықты, қылықтарынан табиғи сүйкімділікті көремін. Көремін де сүйсінемін, сүйсінген соң жаным ләззат табады. Баланы жақсы көрмей тұрып, онымен жұмыс істей алмайсың. Бала үшін әр күн – жаңалық бастауы. Ол тіпті әр сағат, әр сәт сайын өзіне жаңалық ашып жатады. Шыққан күн, жауған жауын, соққан жел – ол үшін жұмбақ әлем құбылыстары. Қолына кітап алып парақтау, қалам ұстап, жазып үйрену сәби үшін үлкен жұмыс.

Бүгінгі бүлдіршін – ертеңгі азамат. Балаларды адамгершілікке, имандылыққа баулу, әдеп – ізетке, қоршаған ортаға деген сүйіспеншілікке үйрету секілді сипаттар кеңінен көрініс табуы керек. Сол кезде өмірге қадам басқан әр баланың ой - өрісінің шыңы – көркем әдебиет болмақ.
В. Г. Белинский баланың ой - сезімін дамыту үшін ертегінің маңызы жөнінде былай дейді: Баланың ең алғашқы естіген ертегілері жақсы мен жаман туралы, әділдік пен әділетсіздік туралы, дөрекілік пен нәзіктік туралы, ар – ождан, ұят туралы түсінік береді, баланы қатты толқытады. Бұл толқу оның мінез-құлқына, психикасына әсер етіп, еңбекке, адамдарға деген ізгі ниетін қалыптастыруға жол ашады

Сөйтіп, көркем шығармалардың әсерімен балалардың бойында адамгершілік мінез – құлық, еңбек адамына деген сый – құрмет, еңбекке деген дұрыс көзқарас пайда болып, біртіндеп дами береді. Балаларды жастайынан әдеби шығармаларды қабылдауға үйрету рухани, эстетикалық нәр беріп қана қоймай, олардың кітапқа деген құмарлығын да арттырады.



Ұқсас жұмыстар

Халық педагогикасының жастарды тәрбиелеудегі рөлі
Өзін өзі тану
Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеуде отбасының рөлі
Отбасындағы адамгершілік тәрбиенің мазмұны
Жеке тұлғаның өзін өзі танудағы рухани адамгершілік құндылықтарының маңызы
Тәрбиенің тал бесігі-балабақша
Жеке тұлға туралы түсінік
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық
Балабақша тәрбиешісінің адам өміріндегі ролі
Рухани - адамгершілікке тәрбиелеудің шарттары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері