Балаларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру

Мақсаты: Балаларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру. Адам ағзасына ауаның өте жолын көрсету. Мұрынның ағзаны сақтаудағы маңызына түсінік беру. Өткен сабақтарды естеріне түсіріп, қорыту.
Көрнекіліктер: Суреттер, жеміс – көкөністер, қапшық.
Әдіс – тәсілдері: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру. Сабақ барысы:
I бөлім - Жарыс
- Валеология дегеніміз не?
- Күніне неше рет тамақтанамыз?
- С дәрумені кездесетін жемістер мен көкөністерді ата.
- Д дәрумені кездесетін тағамдар.
- Адамның ішкі құрлысын ата.
- Күніне неше рет тіс тазалау керек?
- Ұлдар мен қыздар айырмашылығы?
- Ұлдар мен қыздардың өскенде, кімге айналатынын атап шығу.
- Жаңа туған сәби баланың неше айдан бастап тісі шығады?
- Ол тістерді қалай атаймыз?
- Сүт тістер неше жасқа толғанда түсе бастайды?
- Түскен сүт тістің орнына қандай тістер шығады?
- Үлкен адамдарда неше тіс болу керек?
Дидактикалық ойын: Адамның денесін құрастыр. Схема бойынша орнын тап.
Сергіту сәт: Бағдаршам.
II бөлім – Жаңа тақырып - Мұрын және тыныс алу мүшелері.
Түсі бар көрінбейтін,
Біртұтас бөлінбейтін.
Тынысы ол тіршіліктің,
Ешқашан жерінбейтін. (Ауа)
Ауасыз ешқандай жанды зат, өсімдік өмір сүре алмайды. Адам ұдайы ауамен демалады(үйде, мектепте, ұйықтап жатқанда)№ тек адам ғана емес, жануарлар да, құстар да, өсімдіктер де, ауамен демалады.
Ауамен мұрын арқылы өтеді. Педагог балаларға мұрындарын, ауыздарын жауып, демалуды ұсынады. Қандай күйге түсесің? Адам мұрынмен демалып қана қоймайды, иіс те сезеді. Мұрын – иіс сезу мүшесі. Педагог балаларға көзін жұмып, жемісті иісін иіскеу арқылы табуға тапсырма береді.
Дидактикалық ойын: Иісінен айыр .
Мұрын ағзаны микробтар мен бактериялар түсуден сақтайды. Сондықтан мұрын арқылы демалу керек. Адам демалған кезде шаң мен микробтар мұрындағы шаш талшықтарына жабысып, заласызданады. Егер адам ауызбен демалса, ауа өкпеге тазармай түсіп, кісіні ауруға шалдықтырады.
Мұрынды шынықтыруға болады. Ол үшін күніне екі рет тұзды сумен шаю керек (бөлме температурасындағы жарты стақан сүға – жарты шай қасық тұз). Мұрынға сарымсақ тұнбасын тамызуға болады (ұсақтап туралған сарымсаққа бір стақан су құйып, 1 – 2 сағат тұндырады).
Есіңе сақта!
Мұрынды саусақпен, үшкір затпен шұқуға болмайды.
Қатты сіңбіруге, мұрынды қатты тартуға болмайды, бұл – құлақ ауруын шалдықтыру мүмкін.
Түшкіргенде, жетелегенде міндетті түрде қол орамал пайдалан, ауа арқылы сау адамның өкпесіне микроб түсуі мүмкін.
Басқа адамның қол орамалын пайдаланба. Әр адамның жеке өзінің қол орамалы болуы қажет.

Егер суық тигенде уақытында емдемесең, асқынып, құлақ, өкпе, жүректің ауруы мүмкін. Ауырмас үшін шынығу қажет.
Тәжірибе:
Педагог балаларға жарғақ қапшық таратып беріп, алдымен оған ауа үрлеуді, содан кейін ауаны сорып алуды ұсынады.
- Сен ауаны жұтқан кезде, өкпенің қапшық секілді кеңейеді, ауаны шығарғанда, қалпына келеді.
Демалуға арналған жаттығулар: Шармен ойын Шарды кім тез үрлейді?
Қорытындылау:
Денің сау болып өсуі, үшін:
Өз ағзаңды шынықтыр.
Күнде ертеңгілік жаттығулар жаса.
Қыста, жазда спортпен шұғылдан.



Ұқсас жұмыстар

Отбасы тәрбиесінің функциялары
Мектепке дейінгі мекемедегі отбасымен бірлескен жұмыстар
Мектепке дейінгі ұйымдағы ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері
Балалардың музыканы қабылдай білу қабілеттілігі жөнінде
Отбасының бала тәрбиесінде алатын орны
Мектепке қабылданар баланың психологиялық даярлық деңгейін тексеру
Бастауыш сынып оқушыларына сөйлем мүшелері туралы түсінік беруде атқарылатын жұмыстарды анықтау
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Сынып жетекшісі, оның міндеттері мен жұмысының ерекшелігі
Негізгі мектепте тұрлаусыз мүшелерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақстан республикасының Нидерландымен халықаралық қарым – қатынысы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
ТЫНЫШБАЕВ МҰХАММЕДЖАН
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау