Қазақ тілі 6 сынып

Қазақ тілі 6 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті кейіпкерім (н с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Мәтіннің мазмұнын сұрау
Кеспе қағаздарын тарату

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу
3. Диалогті досыңмне оқу
4. Жазылымы
Қыс – жылдың............ 1. ұнайды
Мен қыс мезгілін өте жақсы...... 2. Туған күнім болады
Қыста әсем қаламыз Астанада....... 3. Шанамен, конькимен сырғанаймыз
Қарағай мен қайың ақ кимешек..... 4. Ең тамаша мезгілі

IV. Жаңа сабақты бекіту:
1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру
Қимыл, іс - әрекеттің жай - күйін, мекенін, мезгілін, мөлшерін, мақсатын, білдіретін сөз табын үстеу деп атаймыз.
Мысалы: Ертең ауылға барамын.
Үстеудің лексика - грамматикалық белгілері:
- Үстеу қимылдың түрлі белгілерін анықтайды.
- Үстеу сөздер түрленбейді
- Сөйлемде пысықтауыш болады.
Үстеудің жасалу жолдары:
- Ша, ше: бала - ша, ауыз - ша
- Лай, - лей,- дай,- дей, тай, - тей: жастай, қыстай, жібектей
- дайын, - дейін: түлкідейін
- лап, леп, - дап, - деп, - тап, - теп: жаяулап, темірлеп

V. Сабақты қорыту: А) Төмендегі сөйлемдерден үстеуді тауып, астын сызып шығыңдар:
Ол түнде кеш келді.
Кеше қар жауды.
Бағана бізге қоңырау шалды.
Жаздыгүні әжеммен Астанаға барамын.
Күзде Асқар 2 - сыныпқа барады.
Қазір қазақ тілі сабағы

Ә) Мына үстеулерді тұлғасына қарай жіктеңдер: әрең, басқаша, дәл, қытайша, ерекше, күздей, соншама, кенгет, кенеттен, төмен, аса, мұнда, зорға.

VI. Үй тапсырмасын беру: 106 - бет 2 - тапсырма мазмұндау. жазу
VII. Бағалау. Рефлексия

Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау



Ұқсас жұмыстар

Жиынтық бағалау рәсімдері
Басқа ұлт мектептерінде қазақ тілін оқыту
Шағын комплектілі мектепте оқытудың қазіргі жайы
Жиілік сөздік
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Қазақ тілі сабағын оқыту
Шағын жинақты мектеп мұғалімінің сабаққа дайындығы
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы. Оқу құралы
Балаларға арналған мәтіндердегі жай сөйлемдер құрылымының лингвостатистикалық сипаты
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану