Практикалық сабақтың жоспары


Информатика және электронды есептегіш техникасы.
Практикалық сабақтың жоспары.

Практикалық сабақ
Тақырып бойынша білуге тиіс тапсырмалар.

1. Excel – ді іске қосыңыз.
2. Ехсеl терезесінің мазмұнымен танысыңыз.
3. Тышқан курсорын Стандартты саймандар тақтасындағы батырмалар бойымен жылжытып олардың қызметтерін оқыңыз.
4. Еxcel менюінде жұмыс істеңіз.
5. Сервис менюінен, Параметрлер командасын таңдап, Түзету бүктемесін ашыңыз.
6. Онда Ұяшықтарды тасуға рұқсат деген терезеде жалауша тағайындалған ба тексеріңіз, егер жоқ болса тағайындап, ОК батырмасын шертіңіз.
7. Тышқан арқылы D4 ұяшығын белгілеңіз.
8. Курсорды жылжыту пернелері арқылы А1 ұяшығына қайта оралыңыз.
9. 6 - шы парақты белгілеңіз
10. 1 – ші параққа қайта оралыңыз.
11. 3 – ші жолды белгілеңіз.
12. Белгілеуді алып тастаңыз.
13. D бағанасын белгілеңіз.
14. А2: Е13 блогін тышқан арқылы белгілеңіз.
15. А, В, С, D бағаналарын белгілеңіз.
16. Белгілеуді алып тастаңыз.
17. С4: F10 блогін пернетақта арқылы белгілеңіз.
18. Жұмыс парағын белгілеңіз.
19. Белгілеуді алып тастаңыз.
20. Келесі блоктарды бір мезгілде белгілеңіз: F5: G10, H15: I15, C18: F20, H20
21. Excel – дегі функция түрлерімен танысыңыз.
Fx батырмасын шертіңіз. Барлығы (все) категориясын таңдаңыз. Функциялар қалай есептелетініне мән беріңіз., min, max.
Есептелген у мәндерінің қосындысын F25 ұяшығына жазыңыз.
22. Е25 ұяшығына Сумма у= түсініктеме мәтінін жазыңыз.
23. у мәндерінің арифметикалық ортасын тауып безендіріңіз. Қосынды тапқан сияқты)
24. Е26 ұяшығына түсініктеме мәтін, F26 ұяшығына орта мәнді жазыңыз.
25. у мәнінің ең үлкен және ең кіші мәндерін тауып, кестеге жазыңыз, ал Е27 және Е28 ұяшықтарына түсініктеме мәтін, F27 және F28 ұяшықтарына ең үлкен және ең кіші мәнін толтырыңыз.
Функция шеберін қолданыңыз:
Қою, Функция, Барлығы, Ең үлкен, Қадам, F4: F24, Аяқтау (Вставка, Функция, Все, Макс, Шаг, F4: F24, Закончить)

Сабақтың мақсаты: 1. Техника қауіпсіздігімен таныстыру, журналға қол қойдыру.
2. Microsoft Excel программасымен, электрондық кестенің негізгі ұғымдарымен жұмыс жасауды үйрету.
3. Формулалар мен функцияларды пайдалана білуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: Дербес компьютерлер.

Сабақтың жүрісі:
1. Кіріспе нұсқаулар - 1. Оқушыларды түгендеу
2. Оқушыларды жұмыс орындарына орналастыру, техника қауіпсіздігімен таныстыру.
3. Оқушыларға тапсырма беру және тапсырмалардың орындалу ретімен таныстыру.
2. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы.
(Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау кезінде ағымдағы нұсқау жүргізіледі). Онда оқушылардың берілген тапсырманы орындауын бақылау. Қателерін түзету, түсінбей отырған оқушыларға көрсетіп бағыт беру. Жұмыс жасаған кезде қауіпсіздік техникасын сақтауды мұқият қадағалау.
3. Ақтық нұсқау.
1. Өткізілген практикалық сабақты қорытындылау.
2. Оқушыларды бағалау.
3. Үйге тапсырма: Қайталау.

Информатика және электронды есептегіш техникасы.
Практикалық сабақтың жоспары
Практикалық сабақ 3, 4
Тақырып бойынша білуге тиіс тапсырмалар.

● Стандартты саймандар тақтасындағы Диаграмма шебері (Мастер диаграмм) батырмасын шертіңіз.
Excel диаграмманы өңдейтін кестенің қай жеріне орналастыруды сұрайды.
● Курсормен G18 ұяшығын шертіңіз.
● Тышқанның сол жақ батырмасын жібермей басып тұрыңыз.
● G18: M35 ұяшықтарын белгілеңіз.
● Тышқанның сол жақ пернесін жіберіңіз.
● Тышқанның көмегімен G16: M17 ұяшықтар тобын белгілеңіз.
● Диаграмма шебері (Мастер диаграмм) сұхбаттық терезесінде Қадам (Шаг )
батырмасын шертіңіз.
● Гистограмма түрін таңдап Қадам (Шаг ) батырмасын шертіңіз.
● Пішім (Формат) таңдаңыз және Қадам (шаг) батырмасын шертіңіз.
● Қадам (Шаг ) батырмасын шертіңіз.
● Диаграмма аты деген терезеге мәтін енгізіңіз.
● Аяқтау батырмасын шертіңіз.


Ұқсас жұмыстар
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бизнес жоспарын құру жолдары
Германияның Кеңес Одағына байланысты жоспары
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Ұлт Жоспарының кіріспесінде
Сабақтың барысы


Көмек