Асық тау

Әкем, шешем және мен (көңілді сайыс)
Мақсаты: а) Балалардың арасында салауатты өмір салтын қалыптастыру.
ә) Күш - қуат пен секіргіштікті дамыту.
б) Балаларды достық пен ұйымшылдыққа және инабаттылыққа тәрбиелеу.

Жүргізуші: Құрметті балалар, ата - аналар қонақтар! Бүгін бізде үлкен мереке. Біздің балаларымыздың ата - аналары арасында спорттық жарыс өтпекші. Олардың бірге орындайтын спорттық өнерлерін көрсетуде жылдам, епті, ұйымшыл және көңілді екендіктерін көру қандай қуаныш. Біз мұндай отбасылығына сәт сапар тілейміз!
Сайысқа қатынасатын ата - аналар келіп реттік нөмірлерін таңдап алуы сұралады.
Алдымен сайыс шарттарымен таныстырып өтейін.
1. Сайысқа қатысушылармен жеке - жеке таныстыру.
2. Құрсауды бір - біріне беріп, соңғы сайыскер беліне құрсауды киеді.
3. Кім жылдам? ойыны.
4. Қаппен секіру. (баласы бір аяқпен секіреді)
5. Допты шеңберге лақтыру.
6. Асық тау.
7. Арқан тарту ойыны.
Алғашқы сайысқа _________ мен ______ отбасы жарысқа түседі.
Өздерін таныстыру.
____________отбасы.
Біз ананың қуанышымыз.
Бала кезден шыныққан.
Болашақта есейіп,
Біз жеңімпаз боламыз

_______________ отбасы.
Қатар өскен құрдасқа,
Жарыс ұнап тұрмас па
Қуып жету жақсы ғой,
Озып шығу бір басқа.
2 - сайыс.
___________ отбасы.
Қане, қане жарысуды,
Айналдыайық әдетке,
Денемізді шынықтыру.
Денсаулыққа қажет те.

__________________отбасы.
Қане, босқа арап тұрмайық,
Қажырланып, намысты қолдан бермей,
Балалар бірге осылай күш қосып,
Бүгін бізде бағымызды сынайық.

ІІ. Ойынның шарты
Екі отбасының мүшелері бір - біріне 2 метр қашықтықта қарама - қарсы тұрады. Мәреде әр отбасының топ жанында 10 құрсаудан қойылған. Белгі берісімен 2 отбасының топ басшысы құрсауды тез - тез беріп тұрады, ал ең соңында сайыскер құрсауды беліне кигізеді.
Қай жақтағы отбасы тез және уақытында киіп үлгерсе, сол жетеді.
Жүргізуші: Өнерсіздік зор айып,
Ән мен күйге басайық.
Арасында тағы бір,
ән мен шашу шашайық.
Ән шашу.

ІІІ. Кім жылдам? ойыны.
Ойынның шарты.
Екі отбасының алдында төрт құрсау қатар қойылған, топ басының қолында көкөніс салынған. 4 себет. Сол топтағы сайыскерлер көкөністерді жолда жинап алуы керек. Қай топ ұқыпты отырғызып, тез жинап шықса, сол отбасы жеңген болып есептеледі.

ІV. Қаппен секіру ойыны.
Ойынның шарты.
Жарысатын екі топты сайыскері мәреге келіп тұрады. Бірінші адамның аяғында қап, ол қаппен секіріп сөреге дейін барып қайтып, екінші сайыскерге береді. Ал, балалары болса бір аяқпен секіріп қайтады. Қай отбасы уақытында келсе, сол жеңімпаз болады.
Әділқазылар алқасы бағалап, ұпай сандарын жазып отырады.
Би

IV. Допты шеңберге лақтыру.
Ойынның шарты.
Әр отбасындағы сайыскерлердің епті мерген екендіктерін анықтау. Отбасылардың алдында 2 метр қашықтықта биіктігі 1, 5 м - дей темір құрсау тұрады. Міне, осы құрсауға допты дәл лақтыру керек. Әрбір отбасының сайыскерлері допты 2 реттен лақтырады. Кім шеңберге дәл лақтырса, сол көп ұпай жинайды.

VI. Асық ату .
Ойынның шарты.
Белгілі мәреде шеңбер ішінде асықтар қойылған. Қай отбасының сайыскері асықты құлатып, шеңберден шығарса, сол топ көп ұпай жинап, жеңіп ығады.
Жүргізуші: Қошеметтеп жеңіп шыққан отбасын,
Қол соғайық жеңісімен құттықтап.
Жастық әнің шалқыта
Енді міне, көшейік айтысқа.
Ал қадірлі халайық,
Зердемізді салайық
Белімізді буып алып, бекініп.
Күшімізді сынайық.

VII. Арқан тарту ойыны.
Ойынның шарты бойынша екі топтың сайыскерлері арқанның бойымен ұста, бір - біріне қарама - қарсы тұрады. Белгі берісімен екі отбасы арқанды өзіне қарай бар күштерін сала тартады. Бұл жерде күш сыналады. Егер топ сайыскерлері сызықтан шығып кетсе, сол отбасы жеңіледі.
Ендігі сөзді әділ қазылар алқасына береміз.
Жеңімпаздарды марапаттау. Осымен сайысымыз аяқталды.



Ұқсас жұмыстар

Мақтаарал ауданының топонимиясына тарихи — лингвистикалық және сөзжасамдық сипаттамасын, тілдік ерекшеліктері
Асықтың түрлерімен атаулары
Қазақстан Республикасындағы ойын-сауық индустриясының заманауи жағдайы
Абай - кемеңгер, ойшыл ақын
Қазақ халқы математиканы бесіктен бастауы
Қазақ халқының ұлттық спорт түрлері
Бастауыш сынып математикасының әрбір сабақтарында оқушылардың қазақтың қара байырғы есептерін оқытуға көмектесетін математика пәні
Қазақ халқы қашаннан ұлттық спорт түрлеріне бай халық
Сөйлеу мәдениеті
ҚОЙ БАҒУ
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
ЖӘҢГІРҰЛЫ ТӘУКЕ ХАН
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
ТАУАСАРҰЛЫ ҚАЗЫБЕК
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы