Күтілетін нәтижелер

Н. С. Манаев атындағы орта мектебінің
биология және физика пәндерінің мұғалімдері
Хилауова Армангүл Амангелдіқызы мен
Утарбаева Ардақ Искендірқызының
өткізген коучинг сабақ жоспары

Коучинг тақырыбы: Оқушыларды ҰБТ - ға дайындауда кездесетін кедергілер мен олардан шығу жолдары.
Қатысушылар: семинарға қатысушы мұғалімдер
Мақсаты:
ҰБТ - ға дайындаудың түрлі әдіс - тәсілдерін мысалға ала отырып, басқа да мұғалімдермен іс - тәжірибе алмасу.

Күтілетін нәтижелер: Мұғалімдер оқушыларды ҰБТ - ға дайындауда кездесетін кедергілерді, қиыншылықтарды жеңудің жолдарын бірлесіп іздейді, кедергіден шығудың жолы әрқашанда бар екеніндігін түсінеді.

Түйінді идеялар: Мұғалімдердің бір - бірімен бірлескен топтық жұмысының нәтижесінде ҰБТ - ға дайындаудың әдіс - тәсілдерінің негізінде модель құру.
Ресурстар Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, апта ресурстары.
Таныстырылымдар
тізімі: Оқушыларды ҰБТ - ға дайындау барысындағы қолданылатын тиімді әдіс - тәсілдер атты таныстырылым
Теориясы: ҰБТ - ғылымда дәлелденген, тиімділігі іс жүзінде танылған үрдіс. Сонымен бірге,
ұлттық бірыңғай тесттілеудің енгізілуінің мақсаты - оқушылардың мектепте алған білімдерінің нәтижесін бағалауда объективтілікті арттыру болып табылатын білім беру сапасын мемлекеттік
аттестациялаудың бір түрі.
Құрал жабдықтар: Флипчарттар, маркерлер, стикерлер, магниттер, бос банка және әртүрлі тастар.

Жұмыс кезеңі
Қызығушылықты ояту: 1). Психологиялық ахуал туғызу
Мақсат:
Қатысушылардың оң көзқарастарын қалыптастырып белсенділігін арттыру

Коучтің іс - әрекеті
Көтеріңкі көңіл - күй орнату үшін Сергіту сәті - Картоп егу тренингін ұйымдастыру.

Қатысушы мұғалімдердің іс - әрекеттері

Шеңбер жасату, шараға қатысушыларға бір - бірінің арқасына үгу жасай отырып, картоп егу процесін жасайтынын ауызша түсіндіру арқылы өзара қарым қатынасқа түсіре отырып жағымды ахуал қалыптастыру. Жерді жыртамыз , Қопсытамыз Бетін тегістейміз Тұқым себеміз бетін жабамыз Суарамыз Арамшөптерін жұламыз Алынған дайын өнімнен соң, өзара мадақтама жасату.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты
Пән атауы Қазақ тілі стилистикасы
Өзін-өзі тану пәні
Математиканы оқытудың басты міндеттері
Міндетті бастауыш білім беру стандарты
Қазақстан Республикасындағы 12 жылдық жалпы орта білім беру жүйесі
Қаржылық тәуекелдерді басқару әдістері
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БІЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІН ЕСЕПТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Өлшем нәтижелері қатары
Тексеру нәтижелері
Ғылыми және әдістемелік жұмыстар нәтижелерін рәсімдеу
Қазақстанда кәсіпкерлік қызметті дамыту нәтижелері
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Оқу мен тәрбие үрдісіндегі нәтижелер мен қорытындылар есебі
Оқушылар үшін оқу нәтижелері
Оқытудың нәтижелері
Басты тұжырым - білімді игерудің нәтижеге бағытталуы, күтілетін нәтижені ала білуі
Балалардан күтілетін жауаптар