Оқушыларды сайстың бөлімдерімен таныстыру

Сыныбы: 10
Сабақтың тақырыбы: English is the language of friendship
Сабақтың мақсаты:
Қазақстан еліміз туралы және Ұлыбритания туралы мағлұмат беру. Видеоролик көрсету, сұрақтар, тапсырмалар орындату.
Сөйлеу тілдерін жаттықтыру, ойларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру.
Отанын сүюге, тілімізді қастерлеуге тәрбиелеу. Еліміздің нағыз патриоттарын тәрбиелеу, бір - бірін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ әдісі: Сұрақ - жауап, жарыс
Сабақ типі: Аралас
Көрнекілігі: Слайд, тақта, суреттер, видеоролик
Пән аралық байланыс: Тарих, география,

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру:
Good morning dear children, teachers and guests. Today we have a competition, in this game take part pupils of 10th form. Our competition consists of 7 part.
Оқушыларды сайстың бөлімдерімен таныстыру
1. The Introduction.
2. The second task "Countries"
3. The third task "Face to Face”
4. The fourth task to draw a picture
5. The fifth task “Polyglot”.
6. The sixth task: “Captains” competition.
7. Who find more words?

1. The Introduction. Бірінші бөлімде оқушылар өзінің тобын таныстырып өтеді.
2. The second task "Countries" екінші бөлімінде
Қазақстан туралы видеоролик көрсетіледі.
1 - ші топ Қазақстан еліміз туралы жалпы мәлімет беріп өтуі тиіс.
Ұлыбритания туралы видеоролик көрсетіледі.
2 - ші топ Қлыбритания туралы мәлімет беріп өтеді.
3. The third task "Face to Face” 3 - ші бөлімінде 2 топ бір - біріне дайындап әкелген сұрақтар қояды. Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы тобына баға жинайды.
4. The fourth task to draw a picture 4 - ші бөлімінде оқушыларға
1 - ші топ - FRIENDSHIP
2 - ші топ - HAPPY
Тақырыбында сурет салу қажет
5. The fifth task “Polyglot”.
Оқушыларға берілген мақал - мәтелдердегі жасырын сөзді тауып, оны қазақ, орыс тілдеріне аударады.

A man’s home is his _..............____________
East or West home is..............______
Every country has its............_
Rome was not built in a............ _____
There is no place like............______
When at Rome, do as the Romans.......... _____
Union is..........________
So many countries, so many.................

6. The sixth task: “Captains” competition.
6 - шы бөлімде топтың басшысы шығып, сұрақтарға жауап береді. 20 сұрақ қойылыды барынша тез жауап беруі тиіс._____
7. Who find more words?
7 - тапсырмада топтар берілген кестеден барынша көп сөз тауып жазуы қажет.

A K Q W E E C N L
L A N D M C A A A
M Z L R A N P U N
A A H Y S E I R O
T K A Z S D T Y I
Y H S T A N A Z T
I N D E P E L F A
I O E M U L T I N
J K S E R T X T Z

Әділқазы мүшелері екі топтың ұпайларын есептеп, жеңімпаз топты шығарады.
Қатысқандарыңызға көп рахмет! Сау болыңыздар! Now we’ll know who wins.
Good bye!



Ұқсас жұмыстар

Еңбек және кәсіптік оқытудың дамуына тарихи- педагогикалық шолу
Математиканы бастауыш оқыту әдістері
Гигиеналық дене шынықтыру
Биологиядан сабақтан тыс жұмыстар
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістері
Биология сабағынан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Оқыту технологияларының түрлері мен мазмұны
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
Әдебиет сабағындағы көрнекілік құралдарының жалпы сипаттамасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық аспаптарда ойнауы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу