Сиқырлы сандықты ашу


Тақырыбы:Түбір мен қосымша.
Мақсаты:Оқушылардың түбір мен қосымша тақырыбы бойынша білімдерін арттыру.
Сабақтың міндеттері:
1.Оқушылар түбір сөз бен қосымшалы сөздерді ажарата алады.Түбір сөздерге тиісті қосымшалар жалғай алады.
2.Жаттығу жұмысы барысында дұрыс талдаулар жасай білуге қызығушылықтарын,ойлау қабылеттерін арттыруға,қиялын дамытып,көркем жазуға дағдыландыру.
3.Сауаттылыққа,білімділікке.мейірімділікке,адамгершілікке баулу.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Түрі:аралас.
Әдіс-тәсілі:талдау,сұрақ-жауап,ой қозғау.
Барысы:
1Ұйымдастыру кезеңі.
а)оқушылардың қонақтармен амандасуы.
ә)Интерактивті тақадағы суретке қарау.

-Қай суретті таңдаймыз?
-Неліктен?
-Екінші суреттегі бала неге ренжулі деп ойлайсыңдар?
-Ренжудің себебі не болуы мүмкін?
Ендеше бүгінгі сабағымызды мына баланың артындағы өлеңді оқып бастайық.
Бес болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп тоқып,
Өсе берсін санамыз.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Сурет бойынша жұмыс.
Бала әжеге көмектесті.
А)Енді осы сөйлемді қосымшасыз оқып көріңдерші?
Ә)Әжеге сөз құрамына талдау.
Б)Әжеге сөзіне дыбыстық талдау.
3.Күннің атын жазу.
Білімдерін жан-жақты бақылау:
мал -шы малшы
-лер дәптерлер

4.Түбір сөзді бір бөлек,қосымшалы сөзді бір бөлек топтап жаз.
Қалада,дала,іс,жазғы,орындық,түн,көлшік,қобыз.
5.Ребусты шеш.Шешуіндегі сөзді сөз құрамына талда.
Оқулық.
Мақал-мәтелдерді жалғастыр:
1.Кітап-білім....бұлағы.
2.Оқу- білім бұлағы
Білім -өмір....шырағы.
3.Оқу-инемен құдық.....қазғандай.
4.Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды.......жығады.
5.Оқу тозбайтын
Білім таусылмайтын кен.
Өлең оқыту.
6.Жұмбақ шешіп,тексер.Шешуі әр жұмбақтың астында жасырынған.
1.Қабат-қабат қаттама
Ақылың болса аттама. Кітап.
2.Қате жазып жаңылсаң,
Тазалайды ол барын сап. Өшіргіш

3.Тілі жоқ өзінде,
Сөзі бар ізінде. Қаламсап.

4.Темір тілді,
Күмі үнді. Қоңырау.
7.Шығармашылық жұмыс.
Өлеңнің ұйқасын тап.

Еңбексүйгіш...құмырсқа
Ерте шығып...жұмысқа
Жазда астық...тасиды
Толтырады ас...үйді.
Қыстай тыныш...жатады,
Рақатқа...батады.
Мағынысын ашу.
8.Қорытындылау.
Тиісті қосымшаларды жалғап жаз.
Домбыра
Қобыз

Бүгін сабақта--------үйрендім.
Бүгін сабақта---------қызықты болды.
Бүгін сабақта---------қиын болды.
Келесі сабақта білгім келеді.
Үйге тапсырма.Шығарма Кітап- білім бұлағы.

Сиқырлы сандықты ашу.
Бағалау.Сандық ішін ашып көрелік.
Сандықтың ішінен шыққан мысық,шар,гүл, күн,5 саны нені білдіреді деп ойлайсыңдар?
Гүл-өмірлерің гүлдей жайнай берсін дегені.
Шар-мектепте мерекелер көп болсын дегені.

Мысық-барлық жана-жануарға қамқоршы бол дегені.
Күн-көңілдерің күндей ашық,мейірімді бол дегені.
5- бүгінгі сабақта алған бағаларың бұдан да жақсы оқуларыңды тілейді.


Ұқсас жұмыстар
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Василиса Егорға ашулы пішінмен күдіктене қарап
Жәлменде Байшығашұлы турады әңгімелер
Жиембет Бортоғашұлы - жырау, әскербасы болған
Ақшақар сандықтың кілті қайда
Аяз Ата сиқырлы таяғымен матаны түртіп
Барабанды ашу үшін ұшқын шығармайтын құралдарды пайдалан


Көмек