Геометриялық денелерді ата

Интеллектуалдық олимпиада Сызу кеңістігінде Компас 3D
Білімділік мақсаты: Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, автоматтандырылған жобалау жүйесі
Компас 3D бағдарламасында өз бетімен жұмыс жасауға, ізденуге үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Автоматтандырылған жобалау жүйесі Компас 3D бағдарламасымен жұмыс жасау біліктері мен дағдыларын, графикалық сауаттылығын, шығармашылық қабілеттерін.
дамыту, логикалық ойлауын арттыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ақпараттық мәдениетке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, пәнге деген
қызығушылығын арттыру.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, компьютерлер Компас 3D бағдарламасымен, технологиялық карталар, сызу құралдары, геометриялық денелер модельдері.

Жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. 1 Олимпиадаға қатысушыларды таныстыру.
II. Ширату - теориялық білімдеріне шолу.
2. 1 Геометриялық денелер тақырыбына:
А. Ойлан тап ойыны
Б. Фантастикалық аң
III. 1 тур. Тест.( сызу жалпы курсы бойынша)
IV. 2тур. Компьютерлік инженерлік графика (2D жобалау)
V. 3тур. Геометриялық модельдеу ( 3D модельдеу)
VI. Сайыс тапсырмаларына әділқазылар бағасы.
VII. Марапаттау.

Жүру барысы:
II. Ширату - теориялық білімдеріне шолу.
2. 1 А. Ойлан тап ойыны.
Геометриялық денелерді ата?
№ 1. Бұл геометриялық денені осьтен тіктөртбұрышты айналдыру арқылы алуға болады, ол бидонға немесе бөшкеге ұқсайды.
№ 2. Тікбұрышты үшбұрышты ось бойынша айналдырсақ шығатын геометриялық дене, ол қалпаққа немесе сәукелеге ұқсайды.
№ 3. Мына геометриялық денені дөңгелек жартысын ось
бойынша айналдырсақ шығады, онымен кішкене балалар ойнағанды жақсы көреді.
№ 4. Астанадағы геометриялық дене тәріздес салынған бейбітшілік және келісім сарайы?
№ 5. Сіріңке қорабына ұқсас геометриялық дене?
№ 6. Бұл геометриялық дене тоқашқа ұқсас?
Б. Фантастикалық аң
Мақсаты: шығармашылық қабілеттерін дамыту. Кімде қандай кескін шығады? Ауызша суреттеу бойынша фантастикалық аңды бейнелеу.
Шарты: Жануарлар бағына жаңадан аң әкелінген.
Оның кескіні мынадай: денесі – айналмалы конус, оның төбесінде дұрыс үшбұрышты призма; екі жағында шартәрізді екі көзі бар, мүйізі – цилиндр, құлағы жартылай овал пластина, аяқтары биік-биік параллелипипедтер.
Бағалау шкаласы: ең жоғарғы - 10 балл.
III. 1 тур. Тест.( сызу жалпы курсы бойынша)
IV. 2тур. Компьютерлік инженерлік графика (2D жобалау)
V. 3тур. Геометриялық модельдеу ( 3D модельдеу)
VI. Сайыс тапсырмаларына әділқазылар бағасы.
VII. Марапаттау. Қорытынды.



Ұқсас жұмыстар

Сызу сабақтан очтет
Бейнелеу өнері сабағындағы живопись өнерін оқытудың ерекшеліктері
Натюрморт сүретін орындауда міндеттер мен ұсыныстар
Геометриялық дене
Бейнелеу өнері туралы түсінік
Құрал саймандар панелі
Геометриялық ойлаудың даму деңгейлері
Аксонометриялық проекцияның түрлері
Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық тұрғыдан дамуына ойын арқылы ықпал жасау
Ежелгі славяндардың мәдениеті
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі