Сын тұрғысынан ойлауды дамыту

Сабақтың тақырыбы: 7-ге көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: 7-ге көбейту және бөлу кестесін жатқа меңгереді. 7-ге
көбейту кестесін шығарып алу және соған сәйкес 7-ге
бөлу кестесін мән-мағынасын ашу.
1) Мазмұнына байланысты: Мазмұнды есептерді талдай отырып, оларды орындауда қолданылатын амалдар туралы мағлұмат беріледі. Есептер салыстырады, ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.
2) Сын тұрғысынан ойлау: Көбейту және бөлудің өзара кері амал екенін олардың сәйкестігін ереже бойынша тұжырымдауға жаттығады.
3) Топпен жұмыс: Оқушылардың сабаққа белсенділігі артады, есептеу дағдылары жетіледі, ұжымдасып жұмыс жасауға төселеді.
Көрнекілігі: Математикалық өрнектер мен кестелер жазылған сызбалар,
Интерактивті тақтадағы слайдта берілген жаттығулар, ойын тапсырмалар.
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту сабағы
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі

Сабақтың жүру барысы:
Сабақ мазмұны:
1. Қызығушылықты ояту:
а) Сыр сандық тапсырмасы
ә) Сиқырлы сандар сөйлейді
2. Мағынаны тану:
а) Есіңе сақта!
ә) Дәлелде! Оқулықпен жұмыс
б) Түсіндір! Тақтамен жұмыс
3. Ой толғаныс:
а) Топпен жұмыс
Ә) Үйге тапсырма
Б) Ойлан тап!
Бағалау
1. Қызығушылықты ояту:
а) Сыр сандық тапсырмасы:
- Қай амалдармен танысып жатырмыз?
- Көбейту және бөлу
- Олай болса, осы сөздерге математикалық дыбыстық талдау жасап көрелік:
Көбейту-7o=3□+4▲ -------- Бөлу-4 o=2□+2▲
Х ---------------------------------------- х
3□=------------------------------ 2□ =
3 -------------------------------------- 2
4▲=2; 4▲=1; 4▲=1;
2▲ = 1; 2▲ = 1;
ә) Сиқырлы сандар сөйлейді
К ---- 3*7
Б --- 2*9
Т --- 4*5
7 --- 16: 2
Ө ---- 36: 4
Й --- 12: 3
У --- 20*4
Е ---- 5*8
Ж --- 5*6
Н --- 48: 6

2. Мағынаны тану: Бүгінгі өтетін тақырыбымыз, 7-ге көбейту және бөлу.
А) Есіңе сақта!
7*7=7*6+7 7*7=49 49: 7=7
8*7=8*6+8 8*6=56 56: 7=8
9*7=9*6+9 9*7=63 63: 7=9

Түсіндіру: 7-ге 7-ні көбейту дегеніміз-7-ні өзінің алдындағы 6-ға көбейтіп, оған 7-ні қосу деген сөз, яғни 7*7 тең 49-ға, 49: 7 тең 7-ге
(Өйткені, көбейту және бөлу өзара кері амал)
Ә) Дәлелде! Оқулықпен жұмыс:
№2
а) Әкелгені-63 --------------- ә) Әрқайсысы-2т – 7қ (тікті)?
Әрқ.- 7 тері-7тон ------------ Қалды-12 тері
Қалды -? тері
Ш: 63-7*7=63-49=14 -------- Ш: 2*7+12=26
Ж: 14 тері ---------------------- Ж: Барлығы: 26 тері
Б) Түсіндір! Тақтамен жұмыс:

3. Ой толғаны
Топпен жұмыс:
№6
7+21: 7
(7+21): 7
7+49: 7
(7+49): 7
210: 7+180
(22+8)*7-10
63: 7+31
(75+15)*7+110
7*6+29
45+5*7
4*7-37
8*7-37
4. Біз немен таныстық?
7-ге көбейту және бөлу.
7-нің кестесін жатқа айту.
Шығармашылық тапсырма:
Шешуі: х*7: 7 =2
63 жаста
Үйге тапсырма беру:
Бағалау:



Ұқсас жұмыстар

ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы арқылы бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулу
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Математика сабағында сыни тұрғыдан ойлау технологиясының мүмкіндіктері
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Сын тұрғысынан ойлау педагогикасы мен психологиясының даму және қалыптасу кезеңдері
Сыни ойлау туралы түсінік
Сын тұрғысынан ойлауына арналған сабақ жоспары
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы студенттердің когнитивті процесін арттыру
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау