Квадрат теңдеудің дискриминантын табу формуласы

Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер
Математик - бизнесмен (кәсіпкер)

8 сынып, Алгебра
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер тақырыбын қайталау.
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: Квадрат теңдеулер бойынша оқушылар білімін тексеру, квадрат теңдеулерді шеше білу, капиталды өз білімдеріне сәйкес жұмсай білуге үйрету.
Сабақ түрі: Дәстүрден тыс математик – бизнесмен (кәсіпкер) ойын сабағы.
Сабақ типі: Өтілген материалдарды пысықтау.
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс.
Пән – аралық байланыс: Математика – экономика
Сабақтың көрнекілігі: карточкалар, плакат, бағалау парағы.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, сабаққа ынтасын аудару.

ІІ. Өтілген материалдарды қорытындылау.
Пысықтау сұрақтары (сұрақ - жауап)
Квадрат теңдеуге анықтама бер?
Квадрат теңдеудің дискриминантын табу формуласы?
Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формуласын жаз?

ІІІ. Математик – кәсіпкер ойын сабағы – қайталау есептерін шығару.
2 топ қатысады.
А) Әр топ топ жетекшісі – президент сайлау
Ә) Бағалау парағын беру.
Құн, капитал, банк – сөздеріне түсінік беру.
Ойын барсымен таныстыру.
А) Тапсырмалар құны оның қиындығына қарай өзгеріп отырады.
(5 000 теңгеден – 20 000 теңгеге дейін)
Ә) Президент(топ жетекшісі) ойынның берілген тапсырмасы бойынша соңғы шешімді қабылдауға құқылы.
Б) Топ өзінің тапсырмасын өзара келісім бойынша қарсыласына сатуына немесе сатып алуына болады.
В) Қай топ банкінде көп ақша болса, сол топ жеңімпаз.

IV. Тапсырмалар.
№1 тапсырма – 5 000 теңге
Толық келтірілген толымсыз квадрат теңдеулердің номерін жаз.
a, b, c коэффиценттері неге тең?

І топ ------------------------ І топ
49=14х+2х2 -------------- 1) 3х2=10 - 29х
- 2х0 - х+12=0 ----------- 2) х(х - 1)=72
х(х - 2)=0 ----------------- 3) х2 - 25=0
х2 - 9=0 ------------------- 4)- х2=5х - 14
5+х2=х -------------------- 5) 3х2 - 8х+5=0
35х2+2х - 1=0 ------------ 6) 3р2+3=10р

№2 тапсырма – 5 000 теңге

Математикалық диктант, сөйлемді аяқтау.
Егер Д0 болса, онда
Егер Д =0 болса, онда

№3 тапсырма – 8 000 теңге

2х2+5х+3=0 ------------ 2у2+3х - 1=0
Д=1 (- 1, 5;- 1) --------- Д=1 ( - 1;- 1 2)

№4 тапсырма – 10 000 теңге

Теңдеудің түбірлерін табыңдар.
(х+2) 2 + (х - 3) 2 = 13 ------------- (3х - 5) 2 - (2х - 1) 2 = 24
2х(х - 1) = 0 ------------------------- 5х2 - 26х =0
х = 0; х = 1 -------------------------- х (5х - 26) =0
(0; 1) х = 0 --------------------------- х = 5(1 5)
----------------------------------------- (0; 5(1 5))

№5 тапсырма – 20 000 теңге
(х – 4)(х2 + 4х +16) + 28 = х2 (х – 25) --------- (2х – 1)(2х + 1) + (х – 3) 2 =7
х2 =36 25 (1 5; 1)
X= √(36 25)= ±6 5=±1, 2
(±1, 2)

№6 тапсырма – 20 000 теңге
Құпияхат шешу
Қай топ бұрын шешсе, сол топқа ақша қосылады.

V. Жеңімпаз топты анықтау.
Бағалау парағын алу.
VІ. Үй тапсырмасын беру.



Ұқсас жұмыстар

Функция ұғымы
Анықталмаған теңдеулерді шешудің жаңа тәсілдері
Анықталмаған теңдеулерді шешудің жаңа әдістері
Теңдеудің Галуа группасын есептеу
Ашық интерактивті тапсырмалардың компьютерлік бағдарламаларын жасаудың әдістемесі (алгебраны оқыту мысалында)
Үш айнымалыға тәуелді симметриялы және антисимметриялы көпмүшеліктер
Мәтіндік есеп және оны шешу
Шектеусіз үздіксіз бөлшектің лайықты бөлшектері
Математиканы тереңдетип окыту
Екінші ретті сызықтық біртекті теңдеумен Риккати теңдеуінің арасындағы байланыс
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Түс табушы
Квадрат теңсіздік
Жұқа линза формуласын есептер шығару
Лабиринттен шығуды табу
Квадрат теңдеулер
Баланың бойын есептеу формуласы
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Квадрат үшмүше