Түйінді идеялар

Сабақ тақырыбы: Несіпбек Айтов. Алтын сөз

Күнтізбелік жоспар, 4 - сынып, ана тілі
Жалпы мақсаттар: Оқушыларды Несіпбек Айтовтың Алтын сөз өлеңінің мазмұнымен таныстыра отырып, батаның түрлері, оның қай кезде айтылатыны жөніндегі түсінігін кеңейту; сөздік қорын байыту, үйренген сөз тіркестерін өз тілінде қолдана білуге басшылық жасау; өзінің ана тілін құрметтеуге, әр сөздің мағынасын түсініп, қадірлеуге тәрбиелеу.
Түйінді идеялар: Бата - жақсылыққа жол ашады, ырыс - ынтымаққа шақырады; Жаңбырменен жер көгерер, Батаменен ер көгерер.
Әдіс - тәсілдер: Адасқан сөзді тап , 3 қадамды сұқбат , Аялдама , Болжай отырып оқу , Ассоциация, Кластер
Топпен, жұппен, жеке, ұжыммен жұмыс
Көрнекіліктер: Х. Досмұхамедовтың бата туралы жазылған әңгімесі жазылған ресурстар, сұрақтар жазылған қима қағаз,
Оқыту нәтижелері: - Өлеңнің негізгі идеясын ұғынады;
- Батаның түрлері туралы, алғыс бата, теріс бата тіркестерінің мәнін түсінеді, батаны кімдер беру керектігі жайлы ұғым қалыптастырады;;
- Өлеңді мәнерлі оқи отырып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады;
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті

Сабаққа психологиялық жағымды ахуал туғызу.
Сабақтың мақсатын айту
Сабаққа критериалды бағалау туралы ескертіледі, сол бойынша өзін - өзі бағалауды жүзеге асыру сұралады.
Интербелсенді тақтада кесте толтыру.
Өлеңді рөлге бөліп оқытады.
Шығармашылық тапсырмалары тексеріледі.
Танып ал ойынын ұйымдастырады.
Сергіту сәтін өткізеді
Молекулалар мен атомдар
Оқушыларға 3, 5 молекуладан тұратын атом құру тапсырылады.
Балаларға Л, Т, Ы, Н, А
З, С, Ө
әріптерінен сөз тіркесін құрауды тапсырады.
Адасқан әріптер

Жаңа сабақты меңгеруге табыс критерийін құратады
Автор туралы мәлімет беріледі
Оқулықпен жұмыс жүргізеді.
Жұппен әр шумақты оқи отырып талдатады.
3 қадамды сұхбат
Болжай отырып оқыту стратегиясы бойынша Х. Досмұхамедов - тың Бата беру мәтінімен таныстырады.
Топтық жұмыс



Ұқсас жұмыстар

Сабақ конструкторы бойынша жоспарлауға арналған əдіс - тəсілдер
Кембридж бағдарламасы бойынша мектепте өзгерістерді қалай енгізетін боламыз
Сыни тұрғыдан ойлау түсінігі
Оқушылардың өзіндік іс-әрекеттерін ұйымдастыру және танымдық қабілеттерін дамыту
ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ РЕФЛЕКСИЯСЫН ДАМЫТАТЫН ЖАЗУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
Интерактивті құралдармен сабақ өткізу әдістемесі
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ТІЗБЕСІ
Lesson Study - дің теориялық аспектілері
Шоқан Уалихановтың ағартушылық идеялары.
Марксистік саяси идеялар
Бұқар жыраудың тәлім-тәрбиелік идеялары.
Қазақ даласының орта ғасырдағы ғұламаларының педагогикалық идеялары
Шығармашылық идеяларды дамыту
Ағартушылық идеяларының таралуы
Қазіргі заман әдебиет анталогиясындағы кванттық философия идеяларының рөлі
Ирвинг шығармаларының тақырыбы, басты идеялары
Құмырсқаның қанағаты. Түйінді идеялар
Бос уақытты өткізу туралы идеяларды жинақтау