Балаларға қойылатын сұрақтар

Білім салалары: Таным
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: Қыстап қалатын құстар
Мақсаты: Құстардың сыртқы пішіні, мінез - құлқы туралы балалардың білімдерін тиянақтау. Қыстап қалатын құстар туралы мәлімет беру. Балаларды белсенді әңгімелеуге ынталандыру. Қанатты құстарға деген сүйіспеншілікке, қызығушылыққа, құстарға қамқорлық жасауға, күтіп баптауға тәрбиелеу. Дыбыстарды анықтап, нақты айтқызу.
Алдын - алу жұмысы: Серуенге бақылау. Көркем шығарма оқу.
Билингвальдық құрауыш: Қауырсын, тұмсық, сары шымшық, суық торғай
Керекті материалдар: Қыстап қалатын құстардың суреті
Қызметтің кезеңдері Тәрбиеші әрекеті Балалардың әрекеті

Мотивациялық түрткі болатын Шаттық шеңбері
Сабақтың барысы.
Балалардың алдына қыстап қалатын (сауысқан, суықторғай, сары шымшық, қарға, торғай, тоқылдақ) және ұшып келетін құстың суретін көрсету.
Балаларға қойылатын сұрақтар:
1. суреттен не көріп тұрсыңдар?
2. бұл құс екенін қалай анықтадың?
3. Мына қатарда қандай құс артық, неге (қараторғай - қанаты мен ұшады, қыстамайды, көктемде ұшып келеді)?
4. Қалай ойлайсыңдар, біздің сабағымыздың тақырыбы қандай екен.
Қыстап қалатын құстар:
- Сыртқы түрінің құрылымы
- Тұратын ортасы.
- Көбеюі
- Проблема
- Қиындықтарды шешу жолдары
Ұйымдық - іздену Сергіту сәті.
Картатека №7
Балаларға қойылатын әр бөлімде сұрақтар бар:
1. Сыртқы түрінің? құрылымы:
- құстың сыртқы түрі туралы не әңгімелеп беру.
- Құс жүнінің түсі қандай?
- құс аяғының, кеудесінің, тұлғасының мөлшері қандай?
- Тұмсығының пішіні қандай?
2. Тұратын ортасы;
- Бұл құстар қайда өмір сүреді?
- Олар қайда қонақтайды?
- қала маңына неліктен ұшып келеді?
3. Көбеюі:
- қыстап қалатын құстар балапан шығара ма?
- Ондай құс бар ма, болса атаңдар?
4. Проблема;
- Қыстап қалатын құстарда қандай қиындықтар кездеседі?
5. қиындықтарды шешу жолдары Балаларға берілетін тапсырмалар:
- Қысқы орман" мәтінін оқу;
- Суреттен кез келген құсты қалап, сол туралы баяндау;
- Кестеден қыстап қалатын құстарды? аттарын қағаз бетіне түсіру;
- Сауысқан, қайшыауыз, тоқылдақ? т. б. таңдауларымен мәтін оқу;

Рефлекстік түзету - Сөзжұмбақ шешу;
- Қыстап қалатын жаңа құстардан не білді??
қыстап қалатын құстардан тағы не білгің келеді?
Сабақ соңында қыстап қалатын кұстар тақырыбына "құстар мен автомобиль" ойынын өткізу.

Сұрақтарға толығымен жауап бере білді.

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қыстап қалатын құстар
Түсінуге тиіс: Олардың қайда өмір сүретінін
Істей білуі керек: Сергіту жаттығуларын орындай білу



Ұқсас жұмыстар

Психологияның зерттеу әдістері жайында
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарына қойылатын талаптар
Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі
Байланыстырып сөйлеу жұмыстарының мақсаты
Мәнерлеп оқу практикумы пәні бойынша дәрістер
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясы
Оқушылардың тіл мәдениетін ұстартуда педагогикалық дағдылар
«Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы» пәнінің әдістемелік кешені
КӨМЕКШІ МЕКТЕПТЕ СЫНЫПТАН ТЫС ОҚУДА БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Техникалық қызметшілерге қойылатын талаптар.
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
Бақтыбай балаларға бұйрық ретінде
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс
Соңғы кезеңдерде балаларға арналып шығарылған жинақтарда мақал - мәтелдер көптеп кездеседі деп айтуға боларлықтай