Блум таксономиясы Сабақ түрі

Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Жаттығу жұмысы
308 – 311 жаттығулар
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік:
Зат есім туралы алған білім, білік, дағдыларын еске түсіре отырып, қорытындылар мен тұжырымдар жасау, бір жүйеге келтіру, жинақтау. Зат есімді сөйлем ішінен тауып, оған дұрыс сұрақ қоя білуге үйрету.
2. Дамытушылық:
Сөйлеу тілін, ой - өрісін дамыту. Берілген сұраққа тиянақты жауап беру, танымдық қабілетін дамыту. Өздігінен қорытынды шығара білуге үйрету.
3. Тәрбиелік:
Сауаттылыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Жан – жануарларды қорғауға, табиғатты сүюге баулу.
Қолданылған технология: Блум таксономиясы
Сабақ түрі: Саяхат сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, салыстыру - ажырату, ойын әдісі
Көрнекілігі: оқулық, суреттер, слайдтар

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. а) Сәлемдесу
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену.
Еңбектену арқылы,
5 - ке қолды жеткізу.
- Жарайсыңдар! Әрине бүгінгі сабақта 5 алатындарыңа сенімдімін. Мен сендерге тағы жұмбақ қойғалы тұрмын.
- Аң - құстардың мекені,
Ағашы оның көп еді.
Шешуін кім біледі? (орман)
- Олай болса, бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Біз бүгін орманға саяхатқа шығамыз. Орманға немен барған ыңғайлы? ( автобуспен)
- Оны неге таңдадыңдар? (Себебі, бәріміз бірге барамыз)
- Ендеше қысқы орманға саяхатымызды бастайық. Балалар, қараңыздаршы қоян біздің жолымызды бөгеді. Ол бізге берген тапсырмаларын орындасақ жолымызды ашатынын айтып тұр. Кәне, берілген тапсырмаларды орындайық.
(Қоянның тапсырмасы Үй жұмысын тексер .)
4. Үй тапсырмасын тексеру
306 - жаттығу
5. Ойлы болсаң озып көр - қоянның тапсырмасы. Өткен сабақты пысықтау мақсатында сұрақтарға жауап беру.

ІІ. Жаңа сабақ. Блум таксономиясы бойынша жүргізіледі.
Білім.
(Берілген жаңа түсінікті ұғу, есте сақтау, бұрынғы білімді еске түсіру. Тыңдайды, қабылдайды, есте сақтайды, ойлайды.)
Слайд 1 Еменшіл сұлыкеш, қызыл кардинал
- Балалар, орманда бізге нелер кездесті? (құстар)
Дұрыс айтасыңдар! Бұл еменшіл сұлыкештер - солтүстік және шығыс қазақстанды мекендейді. Ұясы жердегі шұңқырда, бетін шөппен жауып жасырады.



Ұқсас жұмыстар

Блум таксономиясын физикада қолданысы
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Блум таксономиясы туралы
Блум таксономиясы және бағалау туралы талдау
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының негізгі категориялары
Таксономия технологиясының педагогикалық мәні
Блум таксономиясының мақсаттары
Блум таксономиясы және бағалау критерийлері
Математиканы оқытудың жалпы әдістері
Блум таксономиясы
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері
Туризмнің дамуы және даму тарихы.
ҚҰМЫРА САБАҚ