Paint графикалық бағдарламасымен танысу


Сабақтың тақырыбы: Paint графикалық редакторы жазуды қою
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Жазу жазуды үйрету.
Дамытушылық: Есептеу техникасында геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға, еңбекті сүюге, ұқыптылыққа, дәлдікке, адамгершілікке, өзін - өзі басқаруға және өзіндік танымдық қызмет жасай алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Бүгінгі сабақта:
1. “Ғажайып алаң”ойыны
2. Paint графикалық бағдарламасымен танысу.
3. Сергіту сәті
4. Кім жылдам?
5. Практикалық тапсырма.
6. Бағалау
7. Үй тапсырмасы

І. Үй тапсырмасын сұрау Ғажайып алаң ойыны (сұрақ - жауап)
1. Терезенің үлкен бос жері қалай аталады?
2. Paint бағдарламасы қалай іске қосылады?
3. Paint - бағдарламасы дегеніміз не?
4. Paint - бағдарламасын іске қосып бер?(практикалық тапсырма)
5. Белгі берсең ұғамын
Жазу бар қағаздың
Құралы боп шығамын. Жұмбақ (Принтер)
6. Бар нәрсеге жетік
Миы бар тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп.(Компьютер)
8. Компьютердің айнасы
Бағдарыңды тыңдашы
Сурет, сөзін көрсетіп
Тиер саған пайдасы.(Монитор)
9. Қанша тетік тізілген
Саусағыңды сезінген
Барлық сенің ойыңды
Компьютерге енгізген.(Пернетақта)

ІІ. Жаңа сабақ: Paint графикалық редакторы жазуды қою
Paint графикалық редакторы
Paint бағдарламасы - графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға арналған.
Paint - бағдарламасын іске қосу.
Бастау - бағдарлама - стандартные - Paint бағдарламасы

1. Paint редакторын аш.
2. Меню – дегі Вид командасын таңда, Панель Атрибутов Текста жолына белгісін қой.
3. А - Надпись батырмасын шерт.
4. Меңзерді қажетті орынға қойып, тышқанның батырмасын шерт. Қажетті өлшемді тіктөртбұрышты алғанша, батырманы басып тұрып, тышқанды жылжыта бер.
5. Қаріптің көлемі мен кескінін таңда, мысалы, 16, курсив.
6. Енді мәтінді теруге болады.
Мәтіндер атрибуттары тақтасындағы мына батырмаларды басып көр:
- мәтін қаратылған.
- мәтін қисайтылып жазылады.
- мәтіннің асты сызылады.
Мысалы: Қызықты информатика

ІІІ. Сергіту сәті

ІV. Кім жылдам ойыны

V. Практикалық тапсырма.
1. Paint графикалық редакторын іске қос.
2. Шаршы фигурасын сал.
3. Салған фигураңды боя.
4. Фигураның атын жаз.
5. Жасаған жұмысыңда сақта.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру:
Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.
ІІІ. Сергіту сәті

ІV. Кім жылдам ойыны

V. Практикалық тапсырма.
1. Paint графикалық редакторын іске қос.
2. Дөңгелек фигурасын сал.
3. Салған фигураңды боя.
4. Фигураның атын жаз.
5. Жасаған жұмысыңда сақта.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру:
Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.


Ұқсас жұмыстар
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
«Тышқан» тәрізді графикалық сілтеме
PAINT ГРАФИКАЛЫҚ РЕДАКТОРЫ
ЕХСЕL-ДIҢ ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу
Delphi ортасымен танысу
Тұшпара қалыптайтын автоматтың құрылысымен танысу
Графикалық файлдар мен форматтар
Сольфеджио сабағын практикада жүзеге асыру арқылы ұлттық және өзге халықтардың музыкасымен танысу
Химиялық есептерді шығарудың графикалық әдістері


Көмек