Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың мақсатымен таныстыру


Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау. Есептің жанама түрі.
Сабақтың мақсаты:
1. 11 санының құрамы туралы алған білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту.
2) Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
3) Оқушыларды математикалық мәдениетке, сауаттылыққа, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркерлі тақта
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ақпараттық, жеке, топтық жұмыс
Жаңа технология: дамыта оқыту технологиясы

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық ситуация:
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Қуанамыз бәріміз
Арайлап атқан күнге

а) Математикалық диктант:
1. Он мен үштің қосындысы; 5. Алты мен бестің қосындысы;
2. жиырма төрт пен төрттің айырмасы; 6. он бес пен бестің айырмасы.
3. отыз бен бестің қосындысы;
4. он тоғыз бен тоғыздың айырмасы.

ІІІ. Проблемалық ситуация
- Өткен сабақта қандай санның құрамымен таныстыңдар?
- Сабақтың мақсаты қандай?
III. Бекіту сабақ: №1 интербелсенді тақтамен жұмыс. Сәйкес санды таңда

№2. Тақтамен жұмыс.
А) Айнұр 8 тәрелке, ал Нұрбол 3 тәрелке жуды. Балалар барлығы неше тәрелке жуды?
Айнұр - 8 т.
Нұрбол - 3 т.
?
шешуі: 8+3=11
Ә) Кері есеп құрастыр және шығар.
Айнұр - 8 т.
Нұрбол -? т.
11т.
Шешуі: 11 - 8=3
№3. Интербелсенді тақтамен жұмыс:
А) Айгүл 11 есеп, ал Серік одан 3 есеп шығарды. Серік неше есеп шығарды?


Ұқсас жұмыстар
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Ел назарында - «Қилы заман»
Сабақтың міндеттері
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда


Көмек