Бастауыш пен баяндауыштан тұратын сөздерді сөйлем деп айтуға болатынын түсіндіру
Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер
Сабақтың мақсаттары:
білімділік: тұрлаулы мүшелер сөйлемнің негізін құрайтынын түсіндіру, сөйлемнен бастауыш пен баяндауышқа сұрақ қоя отырып табуды меңгерту.
дамытушылық: байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
тәрбиелік: тапқырлыққа, ұқыптылыққа, отаншылдыққа, өз елін сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тест, кесте, графопроектор, сызба.
Сабақта қолданылатын әдістер: сұрақ - жауап, түсіндіру, ой қозғау.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Қайырлы таң достым!
Қайырлы күн болсын
Тәуелсіздік туы
Мәңгі биік тұрсын
Біздің алар бағамыз
Кілең бестік болсын!
Мұғалім: ата - бабаларымыз аңсаған тәуелсіздікке қол жеткізгенімізге биыл 20 жыл толғалы отыр. Осы мерекемен бәріңізді құттықтаймын. Бұл мерекеге біз саналы тәрбиемізді, сапалы білімімізді арнаймыз.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
ІІІ. Өткен сабақты қорыту
Тест
1. Сөйлемнің негізгі мүшесін тап:
а) мәтін
в) сөйлем
с) бастауыш
2. Баяндауыш деген не?
а) сөйлемнің негізгі мүшесі
в) бастауыштың іс - қимылын білдіреді
с) сөз
3. Құстар жылы жаққа қайтты. Осы сөйлемдегі бастауышты тап:
а) жылы
в) құстар
с) қайтты
Мұғалім: Балалар, өткен сабақ бойынша білімімізді тексердік, енді жаңа сабаққа көшейік.
Дәптермен жұмыс: күн реті, сынып жұмысы, тақырып
Жаңа сабақ (сабақтың мақсатын хабарлау)
Түсіндіру: Айша кеше кітапханаға барды.
1. осы сөйлемдегі кім? Не істеді? деген сұраққа жауап беретін сөздерді қалдырып оқыңдар. (кеше кітапханаға)
2. Не байқадыңдар?
3. Кім? Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін сөздер сөйлемнің негізін құрайды.
Негізгі бөлім: Сонымен сөйлем құрауға негіз болатын қандай сөздер екен?
Кім? Не? Не істеді? Не қылды? Қайтті? деген сұрақтарға жауап беретін сөздер - сөйлемге негіз болатын сөздер.
Кестемен жұмыс
Тұжырым: Сөйлем құруға негіз болатын сөздер сөйлемнің тұрлаулы мүшелері деп аталады, яғни бастауыш пен баяндауыш тұрлаулы мүшелер.
1 - жаттығу. Бастауыш пен баяндауыштан тұратын сөздерді сөйлем деп айтуға болатынын түсіндіру.
Сергіту сәті: (киіз үй құрастыру)
2 - жаттығу. ауызша.
3 - жаттығу. топтық жұмыс
4 - жаттығу. өзіндік жұмыс
Ойын: Мен қандаймын?
Сабақтан мен _____________
Жаман бала
Жақсылармен
Айтқан серттен
Үлкендерді
Айтқандарын
Көмектесем
Көріңдер, мен
Сабақты қорыту: Мен Қазақстанда тұрамын. Қазақстан - тәуелсіз ел.
(сөйлемдегі тұрлаулы мүшелерді тапқызу)
Үйге тапсырма: 5 - жаттығу, ереже.
Алғыс хат!
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізсін сендей өренді
Білімнің асқар шыңына, - деген тілекпен сабақта белсенділік көрсетіп отырған ұқыпты, зерек оқушыларды мадақтаймын.
Бағалау, мадақтау.
Жай сөйлемді оқыту
Қысқарған сөзді сөйлем мүшелері
Тұрлаулы мүшелерді оқыту.
Араб тіліндегі есімді сөйлемдер
Тұрлаулы мүшелерді жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқыту жолдары
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Қазіргі қытай тілі грамматикасындағы қытай тілінің сөз жасам тәсілі
Байланыстырып сөйлеу мен байланыстырып жазуға үйрету
Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
Грамматиканы тілдің басқа салаларымен байланыстыра оқыту
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Табиғатпен келісіп өмір сүру
СБЖ-ның схемасын өңдеп сызу
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Жұмыспен қамту
Шопеннің полонездері туралы