Хормен оқушылар
1 сынып
Әліппемен қоштасу
Ертеңгіліктің мақсаты:
• Алғаш қолдарына алған білім бастауы болған әліппеден үйренгендерін тиянақтау;
• Әліппеге арналған өлеңдерді жатқа айту арқылы оқушылардың тіл байлығын дамыту;
• Өлең арқылы ойын жеткізуге баулу;
• Оқушылардың өнерін тамашалау, еркін сөйлеуін, есте сақтау қабілетін дамыту, ата – анамен байланысты нығайту. Отанын, мектебін, ұстаздарын, ата – аналарын құрметтеп, эстетикалық талғамдарын кеңейтіп, оқу, білім алуға тәрбиелеу;
Көрнекілігі: нақыл сөздер, әріптер, суреттер, шарлар, интерактивті тақта
Өту барысы:
Мұғалімнің кіріспе сөзі: Құрметті ата - ана, ұстаздар. 1 а сынып оқушыларыныі әліппемен қоштасу ертеңгілігіне қош келдіңіздер. Біз бүгін ғылым әлемінің алғашқы баспалдағы Әліппені аяқтап, білім атты ұзақ жолдың алғашқы асуынан асып тұрмыз. Әліппені жемісті аяқтауға қолғабыс берген ата - аналарға зор алғысымды білдіремін. Ендеше, осы салтанатты мерекеміздің иелері 1 а сынып оқушыларын қарсы алайық.
Хор: Әнұран
1 - жүргізуші: Саламат
Көз салып, қараңызшы бойымызға,
Ортақ боп бүгінгі біздің ойымызға,
Қош келіпсіз, ұстаздар, ата - аналар,
Әліппемен қоштасу тойымызға!
2 – жүргізуші: Нұрсезім
Армысыздар, аналар
Бармысыздар балалар.
Сөзіме құлақ салыңдар,
Әліппеге арналмақ
Бүгінгі жыр - әніміз.
1 - жүргізуші: Саламат
Әріптерді таныған,
Өңкей білгіш балдырған.
Өсті міне бойларың,
Құтты болсын тойларың.
2 – жүргізуші: Нұрсезім
Біздің сынып тамаша
Көз тартады қараса
Кешікпейді сабақтан
Күнде түгел, санаса.
1 - жүргізуші: Саламат
- Балалар, іші толы әріпке,
- Білімдегі жарық не?
Хормен оқушылар: Болашаққа жол ашқан,
Ол – сүйікті әліппе.
Хор: Әліппе
Кенжеқыз:
Іші толы әріпке
Мынау әйбат Әліппе
Барлық ілім - білімің,
Бастауы осы Әліппе.
Димаш:
Әліппем, менің Әліппем
Көгілдір тудың түсіндей
Ақылшы жан досымдай,
Қымбатты маған кісімдей.
Ақтілек:
Бар кітапқа бас болған
Әліппен ғылым анасы
Әліппеден басталған
Даналықтың данасы
Анел:
Әліппем, менің Әліппем
А деген мына әріптен
Сөз құрап жаза бастадым,
Тақылдап таңба танып мен.
Жігер:
Бірінші беттен елімнің
Елтаңбасын таныдым
Көк байрақты қазақтың
Ұрпағының сәнімін.
Айнұр:
Ең алғаш алғанымда Әліппені,
Қызығып қарай бердім әріптерді.
Мен үшін жұмбақ болып қалар ма еді,
Ұстазым оның кілтін алып берді.
Би: Жаңа күн
2 – жүргізуші: Нұрсезім
- Балалар, ең алғашқы Әліппені кім жазғанын білесіңдер ме?
Руслан:
Ия. Жырын жаттап саламыз,
Жалықпастан қыс – жазы,
Ұлы Ыбырай атамыз,
Ұстаздардың ұстазы.
Бастауыш сынып оқушыларының хормен ән айту дағдыларын қалыптастырудың тиімді жолдары
Мектеп оқушысын вокалды хор өнеріне баулудың әдістемелік технологиясы
Музыка сабағындағы әртүрлі іс-әрекеттердің түрлері
Балалардың дауыстарын қорғау
Ағылшын тілі сабақтарында алғашқы түсінік айтуға үйрету- оқытудың маңызды міндеттерінің бірі
OҚУШЫЛАРҒА МУЗЫКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДЕГІ ВОКАЛ ЖӘНЕ ХОР ӨНЕРІНІҢ МАҢЫЗЫ
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп оқытудың әдістемелік негіздері
Саралап оқыту стратегиялары
Музыкалық қызметтің түрлері
Балалардың музыкалық аспаптарына сипаттама
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары