Топта талдау
САБАҚ №15
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: §15 Абылай хан, өмірі мен саяси қызметі
Жоспары:
Білім стандарты, пән бағдарламасы, Қазақстан тарихынан әңгімелер оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
Міндеттері: 1. Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету. Абылайды осындай дәрежеге көтерген деректерді ашу;
2. Оқушылардың өздіктерінен жұмыс істеу арқылы сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту:
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Саяси және мемлекеттік қайраткер, ішкі және сыртқы саясат, Қазақ хандығының Ресеймен, Жоңғариямен, қырғыздармен қарым - қатынасы.
Негізгі идеялар: Оқушылар Абылайдың өмір жолындағы тарихи оқиғалардың маңызын оқи отырып өз ойымен қорытындылай білуге үйренеді.
Тапсырмалар:
Wiki материалдары Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс)
Жұптық жұмыс (кесте толтыру)
Жеке жұмыс (деңгейлік тапсырма)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (тарихи қала аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)
ІІ. Үй тапсырмасы жеке жұмыс
2. 1 Хронологиялық Кесте толтыру
1628ж.
1771ж
1697ж.
1723ж.
1726ж.
Жауаптары: 1628ж.- Ойрат тайпалары Торғауыттар қазақ даласы арқылы батысқа қарай көшіп Еділ бойына дейін жеткен. Содан бастап Еділ қалмақтары деп аталды.
1697ж.- Орыс патшасы I Петр Аюкеге Ресейдің шығыстағы шептерін қорғауды ресми түрде міндеттеді.
1723ж.- Әбілқайыр хан қыркүйектің бас кезінде қазақтар мен қарақалпақтардың 20 мың қолдық әскерін бастап, Еділ қалмақтарына жорық жасады.
1726ж.- Әбілқайыр хан 10 мың қолдық әскерімен Еділ қалмақтарына жаңадан жорық жасады. Ол жорық өзара келісім жасаумен аяқталды.
1771ж. – Кіші жүз, Орта жүз, Ұлы жүз қазақтары Шаңды жорық шайқасына жаппай қатысты.
Сұрақ: Мойынты өзенінің бойында 50 мың адамдық жасақ бастап қалмақтарды қоршап алған сұлтан – Абылай
Бағалау: мадақтау
ІІІ. Жаңа сабақ. Топтық жұмыс
Абылай хан билігі тұсындағы қазақ хандығы.
Жоспармен таныстырып әр топқа тақырыпты үлестіру:
1 - топ Абылайдың қолбасшы, саяси қайраткер ретінде қалыптасуы
2 - топ Абылай хан кезіндегі Қазақ хандығы. Ресей және Қытаймен қарым - қатынас.
3 - топ Абылайдың қазақ тарихында алатын орны
Топтады алтын ережелермен таныстыру, бағалау парағын топ басшыларына жүктеу
Әр топқа тапсырма:
1. Мәліметтерді оқу
2. Топта талдау
3. Постер жасау
4. Топтан 2 оқушы қорғау
5. 15 минут уақытта аяқтау
6. Жұмысты қорғау 3 минут
Бағалау: 2 жұлдыз, 1 тілек
Сабақ бойынша кері байланыс:
(оқушылардың сабақ бойынша пікір, ұсыныстары)
Бекіту: Сұрақ - жауап
V. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау
Рефлексия 2 минут
Абылай хан, өмірі мен саяси қызметі жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Оқушылардың дене тәрбиесі белсенділігі мен қимыл - қозғалысты қалыптастырудың бүгінгі жағдайы және мүмкіндіктері
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Топтық жұмыстың мақсаттары
Студенттердің академиялық үлгеріміне сараптама
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық түсініктерін қалыптастыру
Жас балаларды жүзуге оқытудың әдістемелерінің сипаттамасы
Психологиялық тренинг технологиясына кіріспе. Оқу-әдістемелік құрал
Ауыр атлеттердің дене дайындығын дамыту әдістері
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Қоғамның дебиторлық берешегін талдау туралы