Қара жіп

Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабағы. Есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды бір амалға берілген өзара кері есептерді құруды, шығаруды, өзгертуді; жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу рет-тәртібін талдауға және қалпына келтіруге, топта екі таңбалы сандарды қосу және азайту бірліктерін бекітуге үйрету.
Дамытушылық: Логикалық тез ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: қайталау сабақ
Сабақ түрі: дамытушылық сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, сауалнама (тест), топпен жұмыс
Көрнекілігі: Ұзындық өлшемі, суреттер, Кел, ойнайық суреттер.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу, назарын сабаққа аудару. Оқу құралдарын түгелдеу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Психологиялық ахуал.
1. Тірек білімді еске түсіру.
Ауызша есептеу жұмыстарын жүргізу.
2. Жұмбақ сан дидактикалық ойын.
3. 123-бет, 4-тапсырма. Салыстыру есептерін тексеру.
3. Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

ІІІ. Негізгі бөлім.
1-тапсырма. Мұғалім түсіндірмесі. Жаңа сабақты түсіндіре отырып талдау, кері екі есеп құрастыру және оларды шығару.
Шебер қолдар үйірмесі үшін 9 келеп қара жіп және 7 келеп ақ жіп алынды. Неше келеп қара жіп артық алынды?
а ) Ш: Қара жіп – 9 ? артық
Ақ жіп – 7 м
ә) Ш: Қара – ?, 2 м артық
Ақ – 7 м
б) Ш: Қара – 4 м
Ақ - ?, 2 м кем
2-тапсырма. Кері екі есеп құрастырып және оларды шығару жолын түсіндіру.
Еңбек сабағы үшін 7 м қызыл түсті және 15 м көк түсті мата сатып алынды. Қызыл түсті мата неше метр кем алынды?
А) Ш: Қызыл – 7м ? км.
Жасыл – 15 м
ә) Қызыл - ? ,8м кем
Жасыл – 15м
Б) Ш: Қызыл – 7м
Жасыл - ?,м артық

Сергіту сәті.
3-тапсырма. Теңдіктер тура болатындай етіп, жақшалар қойып есепті шығару.
( өз бетінше жұмыс )
І. қатар
42 – 1 + 2 = 43
25 – 6 + 4 = 15
ІІ. қатар
9 + 40 – 6 = 43
35 – 5 – 2 = 32
ІІІ. қатар
8 – 13 – 5 = 0
14 – 7 +2 = 0

Кім, жылдам ойыны .
4-тапсырма. Қалқанқұлақ мысалдар шығарды. Тексер.
(84 + 2) – 40 = 46
20 – (3 + 4 ) = 23
100 - (30 – 50) = 40
(75 – 5) + 30 = 90
69 – (4+5) = 60
50 + (90 – 40) = 100

Рефлексия. Шығармашылық жаттығу. Өзара тексеру, кеткен қателерді талдау.
Мәні 50 – ге тең болатын екі таңбалы және бір таңбалы сандардың қосындыларын жаз. Осындай неше қосынды жазып көрсетуге болады?
Оларды салыстыру. Қорытынды жасап шығару.

6-тапсырма
Мүмкін болатын теңдіктерді жаз. Неше теңдік жаздың? Түсіндір:
□ онд. 4 бірл. + 6 бірл. = □ онд.;
□ онд. – 6 бірл. = □ онд. 4 бірл.
Кел, ойнайық!
Жасырынған санды тап .
4 + 7 + 9 – 10 + 30 – 1 + 20 =?
12 – 6 + 14 + 30 + 7 – 3 + 16 =?

ІҮ. Сабақты қорытындылау.
1. Мен бір сан ойладым, ол санды төртке арттырғанда 9 шықты. Мен қандай сан ойладым. (5)
2. Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
5-ке 5-ті қосқанда
Неше болады санасақ?
3. Жеке сауалнамамен жұмыс.
Ү. Оқушыларды бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма: 127-бет, 5-тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Қазақтың ұлттық ою-өрнектері, бұйымдары
Қойдың жүнін қырқу
Маталарды алу технологиясы
Жүн және одан жасалатын заттар
Мектеп оқушыларын ұлттық қолөнер сырмақ сыру өнеріне баулу мүмкіндіктері
Терме алаша тоқу технологиясы
Ою-өрнектердің түрлері. Өрнектердің түстері мен бояулары
Мектеп бағдарламасындағы бейнелеу өнер сабағына жоспар құру
СӘНДІК ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕР ТҮРЛЕРІ МЕН ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қазақ тіліндегі әйел қолөнеріне байланысты халықтық лексиканың этнолингвистикалық сипаты
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
ҚАРАБУРА
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Экранды басқаратын процедуралар мен функциялар
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі